Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "Christensen Institute"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy, které ji aplikují.
Autor Bořivoj Brdička

Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.
Autor Bořivoj Brdička

Nepříjemná pravda o personalizovaném vzdělávání

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek popisuje aktuální situaci ve výzkumu personalizovaných výukových metod využívajících technologie v USA na základě studie známého Clayton Christensen Institute. Problematika má souvislost s děním u nás a s realizací Strategie digitálního vzdělávání.
Autor Bořivoj Brdička

Americké charter schools si začínají připravovat učitele samy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o vývoji programů pro přípravu učitelů ve Spojených státech související se zaváděním kombinovaných výukových metod včetně porovnání se situací u nás.
Autor Bořivoj Brdička

Teoretické možnosti kombinovaných forem vzdělávání

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Třetí díl seriálu o kombinovaných metodách výuky zabývající se teoretickými aspekty této problematiky, jež je nezbytné pochopit dříve, než je možné se pokoušet tyto postupy zavádět v praxi.
Autor Bořivoj Brdička

Tři MOOC kurzy o kombinovaných formách vzdělávání

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o třech amerických MOOC kurzech zabývajících se kombinovanými výukovými metodami jako 2. díl seriálu o blended learningu.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 6