Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "kontrola"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Podvádění při online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Autor Bořivoj Brdička

Sledovat či nesledovat žáky online?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Autor Bořivoj Brdička

Specifikace informační gramotnosti NIQES

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje souvislosti a publikuje pilotní verzi indikátorů výsledků vzdělávání v této oblasti.
Autor Bořivoj Brdička

Je třeba hlídat děti online?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek rozebírá problematiku kontroly činnosti žáků online na základě zprávy o kalifornském školském obvodu, který si na tuto činnost najal soukromou firmu, která analyzuje všechna data, která jsou veřejně k dispozici.
Autor Vojtěch Matějka

Vision6 - program na podporu výuky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
O programu, který usnadňuje výuku v počítačové učebně vybavené lokální sítí.
Autor Jan Suchý

Nová technologie přivítána rodiči, studenti mají strach

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Školy ve státě Washington zavádějí počítačový program umožňující rodičům studentů každý den kontrolovat, zda se jejich děti účastnily celé výuky, zda odevzdaly domácí úkoly a dokonce, co měly k obědu.
Autor Jiří Štípek
Celkem: 6