Americké Consortium for School Networking je organizace, k níž se obracíme poměrně často (CoSN). Nejvíce asi v souvislosti s každoročním Horizon Reportem. Troufám si hádat, že nedávná zpráva Driving K-12 Innovation: 2019 Hurdles postavená na zkušenostech 111 vedoucích představitelů školství a zabývající se překážkami při aplikaci vzdělávacích technologií není nic jiného než přípravou na letošní Horizon, který pro K-12 (MŠ, ZŠ, SŠ) vyjde opět v létě. Podívejme se na 5 nejzávažnějších problémů, jak je shrnují závěry této zprávy. Vezmeme to od nejmenších k největším [1]:
Na webináři, který CoSN v souvislosti se zveřejněním zprávy zorganizovalo, Tony Inglese, vedoucí představitel školského obvodu Batavia v Illinois, řekl: „V minulosti se školství soustředilo na efektivitu, a žáci často ztráceli cestu, protože vzdělávací postupy nenaplňovaly jejich potřeby. Nyní mohou být díky technologiím tyto potřeby mnohem více zohledňovány a personalizované učení může být přizpůsobeno všem.“ [2]
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.