Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „individualizace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (23)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 23 položek
Základní vzdělávání Spomocník
7. 2. 2022 0x 912x
Hagen Manifest nového učení
Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 2162x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 3128x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 1. 2020 2x 3644x
Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy,…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 1. 2020 0x 2425x
Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech
První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2019 0x 2719x
Horizonty podle CoSN
Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 4. 2019 1x 4339x
5 největších výzev školství podle CoSN
Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími…
Základní vzdělávání Spomocník
18. 3. 2019 6x 6075x
Čínská cesta k umělým učitelům
Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 11. 2018 3x 6157x
Dokáže škola držet krok s technologiemi?
Článek reflektuje pohled do budoucnosti jednoho z významných vývojářů digitálních počítačových systémů, které komplexně podporují celoživotní vzdělávání – Wayne Skippera z americké firmy Concentric…
Základní vzdělávání Spomocník
15. 1. 2018 1x 3581x
Stop průměrnosti
Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 6. 2017 0x 4345x
Personalizace jako fastfood
Zpráva o výzkumu profesora Larry Cubana, který realizoval v několika veřejných kalifornských školách se záměrem odhalit, jak realizují personalizaci výukového procesu.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 9. 2016 1x 5002x
Adaptivní student, ne adaptivní výuka
Shrnutí aktuálního stavu vývoje personalizovaných, technologiemi podporovaných výukových systémů, které se snaží o individualizaci výukového procesu. Text vznikl na základě příspěvku z blogu…
Zobrazeno 12 z 23 položek