
iPrázdniny s učiteli 2 – díl 1.: Prázdninový den
Autor: Jaroslav Mašek![]() | Článek je součástí Učitelského spomocníka na adrese https://spomocnik.rvp.cz. |
Anotace: | V 1. dílu iPrázdnin s učiteli 2 vyprávíme příběhy jednoho prázdninového dne učitelů. |
---|---|
Klíčová slova: | iPrázdniny, iPrázdniny s učiteli 2, Prázdninový den, Virtuální Digicentrum, učitelé, technologie |
Zařazení do seriálu: | Tento článek je zařazen do seriálu iPrázdniny s učiteli 2. Ostatní články seriálu:
|
![]() |
Zadání
Jak vypadá váš prázdninový den? Jak, kde a s kým jej trávíte? Ať už děláte cokoliv, nebo neděláte vůbec nic, zachyťte to – pomocí fotografií, videa, audia, grafiky, kresby, slovního mraku, infografiky nebo jiným způsobem.
Vyprávějte svůj příběh jednoho prázdninového dne a inspirujte další učitele.
Jak publikovat svůj prázdninový den v iPrázdninách
- Navštivte stránku Virtuálního Digicentra.
- Abyste mohli publikovat, je potřeba se zaregistrovat.
- Po schválené registraci se přihlaste na stránce iPrázdniny s učiteli 2.
- Vytvořte nový příspěvek s názvem „Prázdninový den“, do textu příspěvku vložte krátký úvodní text, připojte svůj příběh (fotky, video, grafiku apod.) přes mediální soubory nebo jako odkaz, máte-li jej umístěn jinde (např. na YouTube, webové fotogalerii apod.), a odešlete příspěvek ke schválení.
- Po schválení se objeví mezi ostatními na hlavní stránce.
Detailní postup, jak publikovat, najdete zde.
Více o iPrázdninách s učiteli 2
Vždy je co říct, i když není co říct
Pokud si říkáte, že tohle téma není pro vás, že vaše prázdninové dny nejsou natolik zajímavé, abyste o nich vyprávěli ostatním, zkuste to i tak. Nikdy nevíte, jak to dopadne. Vždycky je co říct, i když si myslíme, že není co říct.
V iPrázdninách nejde o to předhánět se, kdo je lepší influencer nebo kdo lépe používá technologie. Snahou a cílem celé akce je mimo jiné najít v sobě skrytou kreativitu a inspirovat další, aby se pokusili o totéž.
Anotované odkazy: | Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy. |
---|---|
Přiřazené DUM: | Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM. |
Zobrazeno: 1506krát



zatím nikdo

zatím nikdo

zatím nikdo

zatím nikdo
