Autor: macrovector – www.freepik.com
Co udělat pro to, aby se nám nový školní rok vydařil? A tím nám myslím nejen učitele, ale též žáky a jejich rodiče a samozřejmě také vedení školy. Na tuto otázku jsem během léta hledal odpověď a nakonec dal dohromady celkem 20 činností (po 5 pro každou skupinu níže), které by měli učitelé udělat:
pro lepší školní rok 2020/2021. Nikoliv lepší než byl ten předchozí, ale lepší, než jaký by mohl být ten letošní.
Mnohé z výše uvedených bodů vychází z mých dříve publikovaných článků, především v rámci seriálu Online vzdělávání. Není to náhoda. Jestli se úspěch školního roku 2020/2021 bude podle něčeho posuzovat, pak to bude, zda a jak efektivně dokážeme využít technologie v rámci hybridní (kombinované) a distanční výuky. A tato efektivita pak bude mít vliv i na ostatní naše aktivity.
Stejně jako ve všech mých předchozích textech ani tentokrát nejde o vševědoucí výčet, ale pouze o inspiraci, ze které můžete vyjít, až si sami položíte stejnou otázku: „Co mohu jako učitel udělat pro lepší školní rok 2020/2021?“
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.