Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
9. 1. 2020 6x 5157x
Mezinárodní výzkum digitálních dovedností žáků ICILS 2018
Šetření počítačové a informační gramotnosti ICILS zveřejnilo výsledky druhého ročníku tohoto mezinárodního srovnání. Tentokráte se navíc zjišťovala i úroveň informatického myšlení žáků. Jak dopadli…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 12. 2017 4x 4977x
ČŠI o ICT ve školách: Zajištění nedostatečné, počítače zastaralé, připojení omezené, situace kritická
Česká školní inspekce zveřejnila na začátku nového školního roku výsledky šetření o podmínkách pro využívání digitálních technologií ve školách. Nadpis článku dává tušit, k čemu inspekce dospěla.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 7. 2015 4x 6544x
Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat
Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 4. 2015 2x 3739x
K adaptivním výukovým aplikacím
Zamyšlení nad aktuálně značně populárními adaptivními výukovými aplikacemi pracujícími s daty generovanými uživateli se zvláštním zřetelem na testování a nový portál ČŠI InspIS SET.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 12. 2014 3x 8258x
Hybridní pedagogika – otevřený časopis pro integraci technologií
Článek na příkladu online časopisu Hybrid Pedagogy popisuje otevřené metody publikování nových poznatků a objasňuje, co znamená pojem hybridní pedagogika. Kromě toho odhaluje autorovo přesvědčení o…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2014 0x 8045x
Specifikace informační gramotnosti NIQES
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2014 0x 4420x
Ideální model pro hodnocení výukových výsledků
Pojednání o tom, jaké možnosti přináší budoucí vývoj technologií v oblasti hodnocení výukových výsledků určené k nasměrování přípravy nového modelu činnosti České školní inspekce.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 3. 2014 2x 7912x
Co je a co není integrace technologií do výuky
Článek přináší názorný popis rozdílu mezi tím, jak je integrace technologií v současné době vnímána většinou učitelů včetně ČŠI, a tím, jak by v souladu s vývojem světa kolem nás být vnímána měla.…
Zobrazeno 8 z 8 položek