Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „ChatGPT“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(16)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
4
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 2. 2023
0x
6014x
Student, který vytvořil detektor AI plagiátorství
Příběh o studentovi, který chtěl, aby lidé znali pravdu o původu textů, o tom, zda je napsal člověk, nebo umělá inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 1. 2023
0x
3551x
Deep fake ve výuce
Informace o aktuálním vývoji funkce umělé inteligence, která umožňuje generovat vzhled, hlas a dnes již i obsah sdělení virtuálních osobností včetně tipů na výukové využití.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 12. 2022
0x
2905x
Nekončete u umělé inteligence, začínejte u ní
Konec roku 2022 se nese ve znamení umělé inteligence, jejíž dokonalost dokáže děsit. Co to pro nás znamená? A co si z toho odnést do budoucna?
Předškolní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2022
1x
4850x
Umělou inteligencí generované studentské práce
Zpráva o pokroku v oblasti podvádění při tvorbě na vlastním textu založených studentských prací s náznakem metodiky, jak se k tomu postavit z pohledu učitele.
Zobrazeno
4
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky