Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „algoritmus“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
27. 2. 2023 17x 4024x
Od informatického myšlení přes algoritmickou gramotnost k digitální kompetenci
Zamyšlení nad vývojem výuky algoritmizace, které odhaluje vztah mezi informatickým myšlením a digitální kompetencí.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 8. 2022 0x 2182x
Mediální výchova podle Wesley Fryera
Upoutávka na inspirativní práci oklahomského metodika vzdělávacích technologií Wesley Fryera zaměřená na mediální výchovu.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 2. 2022 0x 1251x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 6. 2021 2x 6164x
Základy AI pro školy
Zpráva o stejnojmenném MOOC kurzu European Schoolnet Academy zaměřeném na dvě tam probíraná témata – evropské etické pokyny a pět algoritmických zkreslení.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 3. 2019 0x 4611x
Digitální dissensus
Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 12. 2017 1x 9109x
Internet nás zavádí na scestí!
Druhý článek věnovaný britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek se zabývá novým fenoménem YouTube, a sice masivním publikováním videí zdánlivě určených dětem…
Základní vzdělávání Spomocník
27. 6. 2016 10x 7023x
Valiantův ekoritmus
Informace o výzkumu profesora Harvard University Leslie Valianta, který se dosud neúspěšně snaží najít algoritmus popisující princip učení živých organizmů použitelný pro počítačovou simulaci vývoje…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 4. 2014 0x 4977x
Oppia aneb programované učení vrací úder
Oppia je webovou aplikací zdarma, umožňující komukoli tvořit výukové lekce pomocí uživatelského rozhraní, které nevyžaduje programování. Koncepčně vychází ze Skinnerova učícího stroje a jeho důrazu…
Zobrazeno 8 z 8 položek