Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „generativní AI“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(17)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
17
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 7. 2024
0x
1106x
„Nedůvěřujte, ověřujte!“ radí Jack Dorsey
Doba, ve které nerozeznáme, co je skutečné. Jak se v ní neztratit? A budou nám k tomu stačit rady bývalého CEO Twitteru?
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 5. 2024
0x
1218x
Co školy nejvíc znepokojuje na AI
Zpráva konsorcia CoSN shrnující hlavní rizika spojená s AI, kterých se oblastní EdTech lídři nejvíce obávají, a nabídka kroků k jejich snížení.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 5. 2024
0x
1747x
Měli by učitelé uvádět, kdy použili AI?
Jak se na AI transparentnost ze strany učitelů dívají samotní učitelé a odborná veřejnost? A co si o ní myslí žáci?
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 5. 2024
0x
1406x
7+ důvodů, proč se lidé zamilovávají do AI chatbotů
Skutečnost, že se lidé zamilovávají do AI chatbotů, není tak zajímavá jako důvody, které je k tomu vedou.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2024
0x
1063x
Když se lidé zamilují do AI chatbotů
To, co ještě před deseti lety bylo pouhou fikcí, je dnes běžnou realitou.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 4. 2024
1x
4004x
15 tipů, jak na AI ve škole
Konkrétní doporučení, jak realizovat koncepční implementaci generativní umělé inteligence ve škole, která vycházejí ze zkušeností autora.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 2. 2024
0x
3049x
To nepsal ChatGPT, ale já. A proč vám to mám dokazovat?
Co se stane, když vás někdo křivě obviní z AI plagiátorství? Příběh Elizabeth Wolkovich odkrývá komplexní problematiku generativní AI a je lekcí a zamyšlením nejen pro učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 1. 2024
0x
2177x
Strukturované prompty pro učitele
Základní informace o postupu, jak komunikovat s generativní umělou inteligencí, což je nová důležitá digitální kompetence i pro učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 1. 2024
9x
3168x
Myšlenky o AI nejen ve vzdělávání
Pojďme se zamyslet nad některými méně častými oblastmi, které zavádění umělé inteligence (Artificial Intelligence, AI) do našich životů, škol a vzdělávání přináší. Přemýšlíte, jestli je označení…
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 11. 2023
0x
1872x
Jak vést žáky k AI transparentnosti
Co vede žáky k tomu, že nepřiznají používání generativní AI? A co udělat pro to, aby svůj přístup změnili?
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 10. 2023
0x
1694x
10 pravidel využití AI chatbotů při psaní Wikipedie
Jaká pravidla je vhodné dodržet, pokud se rozhodneme využít AI chatboty při psaní Wikipedie.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 10. 2023
0x
1650x
10 způsobů využití AI chatbotů při psaní Wikipedie
Jakým způsobem lze využít AI chatboty při psaní Wikipedie a co kromě AI gramotnosti budeme ještě potřebovat?
Zobrazeno
12
z
17
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky