Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „kompetence pro 21. st.“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání Spomocník
2. 10. 2023 1x 1531x
Proces, ne výsledek
Zamyšlení nad tím, proč a jak hodnotit proces učení, a ne jen výsledky, podle A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 1. 2023 0x 2083x
Přichází kurikulum 3.0
Historický vývoj kurikula s popisem současného stavu, jak ho vidí americký expert zabývající se hodnocením výsledků učení Jay McTighe.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 10. 2022 4x 1903x
Freedmanovy obecně platné kompetence
Zpráva o blogovém příspěvku známého anglického odborníka na vzdělávací technologie pro učitele, který specifikuje svůj pohled na základní kompetence jako cíl výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 7. 2022 1x 4421x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 11. 2015 8x 12881x
Je zákaz mobilních technologií ve škole řešením?
Článek rozebírá problematiku zakazování vlastních mobilních zařízení žáků ve školách v souvislosti s kyberšikanou učitelů a kompetencemi pro 21. století, které nelze bez technologií budovat.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2014 0x 10177x
Specifikace informační gramotnosti NIQES
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Základní vzdělávání Spomocník
18. 11. 2013 4x 10192x
Osobní tvořivost jako mezinárodní hnutí transformující školství
Zpráva o hnutí sdružujícím autory snažící se o samostatnou tvůrčí činnost a významu, který podobné aktivity mají pro naplňování vzdělávacích cílů současnosti i pro celé školství.
Zobrazeno 7 z 7 položek