Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „kompetence pro 21. st.“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(7)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 10. 2023
1x
1531x
Proces, ne výsledek
Zamyšlení nad tím, proč a jak hodnotit proces učení, a ne jen výsledky, podle A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 1. 2023
0x
2083x
Přichází kurikulum 3.0
Historický vývoj kurikula s popisem současného stavu, jak ho vidí americký expert zabývající se hodnocením výsledků učení Jay McTighe.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 10. 2022
4x
1903x
Freedmanovy obecně platné kompetence
Zpráva o blogovém příspěvku známého anglického odborníka na vzdělávací technologie pro učitele, který specifikuje svůj pohled na základní kompetence jako cíl výuky.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 7. 2022
1x
4421x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 11. 2015
8x
12881x
Je zákaz mobilních technologií ve škole řešením?
Článek rozebírá problematiku zakazování vlastních mobilních zařízení žáků ve školách v souvislosti s kyberšikanou učitelů a kompetencemi pro 21. století, které nelze bez technologií budovat.
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 12. 2014
0x
10177x
Specifikace informační gramotnosti NIQES
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 11. 2013
4x
10192x
Osobní tvořivost jako mezinárodní hnutí transformující školství
Zpráva o hnutí sdružujícím autory snažící se o samostatnou tvůrčí činnost a významu, který podobné aktivity mají pro naplňování vzdělávacích cílů současnosti i pro celé školství.
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky