Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „learning analytics“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(18)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
18
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 2. 2022
0x
1253x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 1. 2022
0x
2511x
Rozvoj technologických ekosystémů v amerických školách
Informace o postupu konvergence amerických škol směrem k zavádění technologiemi podporovaných ekosystémů schopných integrovat výukový obsah i aplikace a analyzovat činnost žáků na základě dat služby…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 1. 2022
0x
1294x
Prognózy vývoje pro rok 2022 podle amerických učitelů
Přehled vybraných názorů špičkových amerických učitelů-expertů na vývoj školství v roce 2022.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 12. 2021
0x
1564x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 11. 2021
0x
3307x
Kobří efekt plošného testování
Zamyšlení nad možnostmi zavádění na faktech založené školské politiky v podobě ověřování vzdělávacích výsledků, specificky plošného testování žáků v uzlových bodech, jak ho plánuje naše Strategie…
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 2. 2021
0x
2472x
Datově chytré školy
Zpráva o projektu australské Monash University, který mapuje využití analýzy výukových výsledků v tamních školách a zároveň ukazuje, kam tento rychle se rozvíjející obor směřuje.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 4. 2020
0x
5796x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 5. 2019
0x
10370x
Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti
Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 2. 2019
0x
3840x
Classtime
Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2017
2x
6750x
Analýza dat v rukou koordinátora technologií
Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 10. 2015
1x
6480x
Vyznání George Siemense
Osobní vyznání jednoho ze zakladatelů didaktické koncepce konektivismu, dokumentující jeho současný odklon od systémů řízení výuky chápajících lidi jako součást svého umělou inteligencí disponujícího…
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 4. 2015
2x
6297x
Aféra se sledováním žáků během testů PARCC v New Jersey
Článek popisuje problémy zavádění nového plošného hodnocení žáků v USA včetně související analýzy výukových výsledků a ochrany osobních údajů.
Zobrazeno
12
z
18
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky