Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „learning analytics“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (18)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 18 položek
Základní vzdělávání Spomocník
28. 2. 2022 0x 1253x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2022 0x 2511x
Rozvoj technologických ekosystémů v amerických školách
Informace o postupu konvergence amerických škol směrem k zavádění technologiemi podporovaných ekosystémů schopných integrovat výukový obsah i aplikace a analyzovat činnost žáků na základě dat služby…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 1. 2022 0x 1294x
Prognózy vývoje pro rok 2022 podle amerických učitelů
Přehled vybraných názorů špičkových amerických učitelů-expertů na vývoj školství v roce 2022.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 12. 2021 0x 1564x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 11. 2021 0x 3307x
Kobří efekt plošného testování
Zamyšlení nad možnostmi zavádění na faktech založené školské politiky v podobě ověřování vzdělávacích výsledků, specificky plošného testování žáků v uzlových bodech, jak ho plánuje naše Strategie…
Základní vzdělávání Spomocník
22. 2. 2021 0x 2472x
Datově chytré školy
Zpráva o projektu australské Monash University, který mapuje využití analýzy výukových výsledků v tamních školách a zároveň ukazuje, kam tento rychle se rozvíjející obor směřuje.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 5796x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 5. 2019 0x 10370x
Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti
Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 2. 2019 0x 3840x
Classtime
Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 1. 2017 2x 6750x
Analýza dat v rukou koordinátora technologií
Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 10. 2015 1x 6480x
Vyznání George Siemense
Osobní vyznání jednoho ze zakladatelů didaktické koncepce konektivismu, dokumentující jeho současný odklon od systémů řízení výuky chápajících lidi jako součást svého umělou inteligencí disponujícího…
Základní vzdělávání Spomocník
7. 4. 2015 2x 6297x
Aféra se sledováním žáků během testů PARCC v New Jersey
Článek popisuje problémy zavádění nového plošného hodnocení žáků v USA včetně související analýzy výukových výsledků a ochrany osobních údajů.
Zobrazeno 12 z 18 položek