Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „mozek“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání Spomocník
29. 5. 2023 5x 2918x
Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona
Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 2. 2019 7x 8975x
Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií na dlouhodobé změny fungování lidského mozku.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 3. 2018 11x 11721x
Deset klíčových objevů o učení
Přehled důležitých poznatků současné vědy, které se týkají učení, podle expertky americké firmy Brainscape Amandy Moritz-Saladino.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 7. 2017 8x 13845x
Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se
Zpráva o jednom z nejoblíbenějších MOOC kurzů Coursera, doplněná pozvánkou, je vodítkem k tomu, jak aplikovat nejnovější poznatky vědy pro zvýšení své schopnosti učit se.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 5. 2016 1x 8938x
Jak moderní svět ovlivňuje náš mozek
Pohled neurovědce Daniela J. Levitina (a nejen jeho) na vliv technologií, které mohou při špatném používání zapříčinit to, že je člověk a jeho práce méně efektivní.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 10. 2011 14x 11935x
Jak Google ovlivňuje naši paměť
Zpráva o výzkumu psycholožky Betsy Sparrow z New Yorské Columbia University o tom, jak náš mozek reaguje na stálou dostupnost faktických informací uložených na internetu.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 6. 2010 0x 2657x
Soustředění se v éře internetu
Komentář k článku v časopisu Respekt autora Petra Kočího, který předkládá polemiku na téma „Soustředění se v éře internetu stává luxusním zbožím“, v němž diskutuje vlastnosti síťové generace.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2009 0x 5124x
Jak mozek vnímá naše „virtuální já“?
Článek informuje o výzkumu Kristiny Caudle zabývajícího se zkoumáním, do jaké míry uvažuje mozek o naší virtuální identitě stejným způsobem, jako o nás samotných.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 12. 2005 0x 8570x
Hry pomáhají dětem cvičit pozornost
Zpráva o výzkumu, který dokazuje, že pomocí speciálních počítačových her orientovaných na „trénování mozku" lze zlepšit schopnost dětí soustředit se.
Zobrazeno 9 z 9 položek