Spomocník Články s klíčovým slovem „návodnost“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
7. 11. 2016 8x 8076x

Bonnie Stewart – digitální pedagožka sociálních sítí

Představení známé odbornice na výukové využití sociálních sítí, která působí na kanadské University of Prince Edward Island a která umí velmi názorně vysvětlit současné postavení vzdělávacích…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 10. 2016 0x 6439x

Wheelerova pyramida digitálního zapojení

Popis modelu mapujícího osobní kompetenční růst jedince v prostředí všudypřítomné existence technologií a plošné vybavenosti žáků minimálně 1:1.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 5. 2015 2x 6085x

Jak připravuje učitele University Regina

Zpráva o tom, jak současný díky technologiím propojený online svět ovlivňuje přípravu učitelů kanadské University Regina, kterou reprezentuje tamní učitel Alec Couros. Jeho postupy se snažím…
Základní vzdělávání Spomocník
10. 3. 2015 0x 8515x

Pesceho hypermimesis

Výklad pojmu hypermimesis, který pro masově se šířící napodobování toho, co v online prostředí dělají ostatní, zavádí americko-australský odborník na nová media profesor University of Sydney Mark…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 3. 2015 11x 14267x

Pracovat nahlas

Vysvětlení pojmu, který popisuje formu online sdílení výsledků práce a má hodně blízko k příbuzné vlastnosti online odborníků včetně učitelů, a sice k návodnosti. Článek je příspěvkem k Týdnu…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 2. 2015 6x 14342x

Potřebuje učitel portfolio?

Zamyšlení nad významem učitelského portfolia včetně praktických rad, jak ho vytvořit a jakou mu dát náplň.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 5. 2013 0x 7473x

10 tipů, jak se stát online učitelem

Přehled doporučení pro působení učitelů v online prostředí předkládaný sdružením Edutopia jako výstup nedávné konference mezinárodního profesního sdružení ASCD.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 4. 2012 1x 7968x

Husité vědy

Článek seznamuje s profesorem britské Open University Martinem Wellerem a s jeho názorem na to, jaký vliv má současný vývoj technologií na cesty vědeckého poznání.
Zobrazeno 8 z 8 položek