Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „nerovnosti“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání Spomocník
24. 6. 2024 0x 1029x
Digitální budoucnost podle UNESCO
Zpráva o semináři UNESCO, která naznačuje, jaký vztah má tato mezinárodní organizace k využití technologií ve vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 3. 2024 0x 1086x
Americký Národní EdTech plán
Zpráva o novém Akčním plánu rozvoje vzdělávacích technologií amerického federálního ministerstva školství.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 2. 2022 0x 1266x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 9. 2021 1x 3616x
Jak se MOOC mění na byznys
Zpráva o transakci, v níž 2U kupuje edX a která bude mít nezanedbatelný vliv na další existenci volně dostupných MOOC kurzů i na trh s online vzdělávacími programy.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 2. 2021 0x 5136x
Jak se stát spravedlivějším učitelem
Zpráva o MOOC kurzu edX, který byl vytvořen v MIT Teaching Systems Lab a který se snaží posunout učitele směrem k lepšímu poznání mimoškolního života hlavně znevýhodněných žáků za účelem zlepšení…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 11. 2020 0x 4792x
Nezdařená disrupce podle Reicha
Informace o nové knize známého vědce MIT Justina Reicha, v níž vysvětluje svůj postoj k opakovaně se vyskytujícím mediálně zajímavým zprávám o skokové transformaci školství díky využití technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 1. 2020 6x 9988x
Mezinárodní výzkum digitálních dovedností žáků ICILS 2018
Šetření počítačové a informační gramotnosti ICILS zveřejnilo výsledky druhého ročníku tohoto mezinárodního srovnání. Tentokráte se navíc zjišťovala i úroveň informatického myšlení žáků. Jak dopadli…
Zobrazeno 7 z 7 položek