Spomocník Články s klíčovým slovem „personalizace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (58)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 58 položek
Základní vzdělávání Spomocník
23. 5. 2022 0x 1342x

Šest způsobů využití chatbotů Cocohub

Informace o současném vývoji výukových schopností chatbotů založená na zprávě izraelského startupu Cocohub.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2022 0x 2013x

Převratná inovace Google učebny

Zpráva o přípravě nové funkce pro Google učebnu, která významně změní možnosti jejího využití.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 3. 2022 0x 1786x

Kalifornský na kompetence orientovaný model

Informace o tom, jak se transformace výuky směrem ke kompetenčně orientovanému personalizovanému modelu s využitím technologií daří v jednom z nejvíce znevýhodněných kalifornských školských obvodů.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 9. 2021 0x 2769x

Staronový pohled na inteligentní výukové systémy

Aktuální pohled na vývoj minimálně 40 let existujícího pojmu „inteligentní výukový systém“ (intelligent tutoring system), který se v oblasti vzdělávacích technologií díky využití umělé inteligence…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 4339x

Jak na hybridní výuku podle Spencera

Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2020 0x 3518x

Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii

Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 8. 2020 0x 3923x

Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele

Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 6. 2020 0x 12740x

10 způsobů, jak se o žáky zajímat online

O žáky se nestačí zajímat jen ve škole. Je potřeba se o ně zajímat také online. A tento zájem je mnohdy ještě důležitější než ten, který projevujeme při osobních setkáních s nimi. Jak konkrétně jej…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 5. 2020 1x 10069x

Mýtus meritokracie podle Education Elements

Příspěvek na základě materiálů americké poradenské agentury Education Elements vysvětluje, jak je důležité při zavádění technologiemi podporované personalizace věnovat pozornost zajištění nejen…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 4. 2020 0x 5107x

Personalizace podle EdTechTeacher

Jak aktuální problematiku personalizace vidí představitelé EdTechTeacher, amerického sdružení zabývajícího se vzděláváním učitelů. Příspěvek obsahuje popis několika příkladů dobré praxe z USA.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 6234x

Co to ta personalizace vlastně je?

Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 3. 2020 13x 34146x

Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?

Přehled prvních zkušeností škol nucených z důvodů uzavření přejít na online výuku. Zatím jen z výběrových mezinárodních škol. Jistě jsou mimořádně zajímavé i pro nás.
Zobrazeno 12 z 58 položek