Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 9. 2021 0x 2777x
Digitální wellbeing OECD – závěry
Poslední díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující závěry dvou dosud publikovaných studí zabývajících se digitálním wellbeingem a zdravím v souvislosti…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 8. 2021 0x 3159x
Digitální wellbeing OECD II.
Druhý díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání v digitálním věku: Zdravé a šťastné děti.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 8. 2021 0x 4370x
Digitální wellbeing OECD I.
První díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání dětí 21. století: Emocionální wellbeing v digitálním věku.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 2. 2021 0x 1938x
Co znamená dobrá škola
Článek přináší shrnutí studie zveřejněné v prosinci 2020 Národním úřadem pro ekonomický výzkum zkoumající význam podpory vztahů a pozitivního stylu myšlení pro dlouhodobý úspěch žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 4. 2019 0x 2841x
Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče
Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 1. 2015 6x 11974x
Zjevné učení podle profesora Hattieho
Výsledky velmi známého výzkumu australského profesora Jacka Hattieho, který na základě super meta-analýzy tisíců studií z celého světa stanovil indikátory účinnosti různých výukových metod. Zvláštní…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 9. 2009 0x 3138x
Interaktivní tabule zvyšuje úspěšnost
Přehled výsledků výzkumu, který vypracovala Marzano Research Laboratory na zakázku pro známého výrobce interaktivních tabulí Promethean.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 9. 2009 0x 2586x
Levné počítače 1:1 stále centrem zájmu
Přehled aktuálních výsledků výzkumů věnujících se metodice využití technologií ve výuce ve formě 1:1.
Zobrazeno 8 z 8 položek