Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „výzkum“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (73)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 73 položek
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2020 0x 2390x
Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii
Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 3. 2020 0x 4327x
Podle McKinsey mohou technologie převzít nejméně čtvrtinu práce učitele
Zpráva o studii poradenské agentury McKinsey, která zkoumá, jaké možnosti přinášejí učitelům technologie využívající umělou inteligenci.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 5. 2019 0x 4196x
Je umělá inteligence rizikem pro demokracii?
Článek seznamuje s názory Amy Webb, profesorky New York University a zakladatelky Future Today Institute. Je další z řady akademiků, kteří varují před katastrofickým vývojem společnosti vyvolaným…
Základní vzdělávání Spomocník
23. 4. 2019 0x 3568x
Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče
Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 4. 2019 0x 6591x
Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají
Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford…
Základní vzdělávání Spomocník
16. 4. 2018 5x 5893x
Lži se po internetu šíří snadněji než pravda
Zpráva o výsledcích seriózního výzkumu MIT realizovaného na skutečných velkých datech Twitteru.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2018 0x 3705x
Rozvíjení kognitivních schopností videohrami
Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 11. 2016 1x 6319x
Obnova veřejného školství aneb personalizované vzdělávání do škol
Článek se věnuje výzkumu zavádění personalizovaných vzdělávacích metod s využitím technologií do amerických škol na základě specializovaného výzkumu washingtonského ústavu CRPE.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 10. 2015 0x 3429x
Výuka algebry on-line v USA
Informace o studii SRI založené na výzkumu v praxi používaných amerických online kurzů algebry pro žáky 2. st., přinášející některá zajímavá všeobecně platná zjištění.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 10. 2014 4x 9029x
Má prezenční výuka na VŠ vůbec ještě smysl?
Zamyšlení nad výsledky výzkumu MIT ověřujícího úspěšnost jednoho edX MOOC kurzu dávající tuto problematiku do souvislosti s naším povinným vzděláváním učitelů a jejich kariérním postupem.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 4. 2014 0x 8998x
Je Khanova akademie pro výuku přínosem?
Zpráva o výzkumu SRI, který hodnotil možnosti využití Khanovy akademie v podmínkách běžných škol.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 11. 2013 5x 12024x
Kdo z našich žáků nejspíše nenajde práci?
Zpráva o nové studii vědců z Oxfordu zabývající se pravděpodobností automatizace v různých oborech pracovního trhu. Podle ní je v USA ohroženo 47 % všech pracovních míst.
Zobrazeno 12 z 73 položek