Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „velká data“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(28)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
28
položek
Zpět
1
2
3
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 12. 2021
0x
1567x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 11. 2018
0x
8034x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 10. 2018
0x
6873x
Stává se svobodná vůle pouhou iluzí?
Zpráva o díle významného myslitele, profesora historie Hebrew University of Jerusalem Juvala Harariho, které má zásadní význam pro pochopení vlivu technologického pokroku na vývoj společnosti, pro…
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 6. 2018
4x
9174x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 4. 2018
5x
7541x
Lži se po internetu šíří snadněji než pravda
Zpráva o výsledcích seriózního výzkumu MIT realizovaného na skutečných velkých datech Twitteru.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 4. 2018
7x
9558x
To, co Facebook prodává, jste vy
Základní informace o aktuálně velmi sledované aféře Facebooku s agenturou Cambridge Analytica včetně souvislostí s mediální výchovou.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 2. 2018
2x
7315x
Komu patří práce strojů?
Zamyšlení nad problémem, který závažným způsobem ovlivňuje využití umělé inteligence a vzdáleně souvisí i s nasazením inteligentních počítačových systémů ve školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 12. 2017
4x
6208x
Velká data? Ne, děkuji!
První ze dvou článků věnovaných britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek popisuje analogii mezi snahou velmocí ovládnout svět prostřednictvím atomové bomby…
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2017
0x
4733x
Třetí prostor jako podnikatelský záměr
Informace o britském projektu, který s pomocí soukromé firmy a vzdálených, z indického subkontinentu působících učitelů pomáhá žákům z okolí Londýna prostřednictvím technologií dohnat zpoždění v…
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 4. 2017
7x
7468x
Tři současné trendy schopné zničit web
Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berners-Lee.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 12. 2016
6x
7581x
Personalizaci nedělají velká data, ale malá
Popis pro vzdělávací technologie nového termínu „malá data“ s praktickou ukázkou jeho nasazení v arizonském školském obvodě Dysart.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 4. 2016
4x
15340x
Co dokáží stroje schopné hlubokého učení
Komplexní informace o stavu vývoje technologií umělé inteligence disponujících schopností tzv. "hlubokého učení". Mají celou řadu souvislostí se vzděláváním lidí.
Zobrazeno
12
z
28
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky