Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nová analýza úspěšnosti metodiky převrácené třídy |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 01. 2021 |
536 |
Anotace | Zpráva o výzkumu holandských vědců z Utrecht University, který analyzoval zprávy o nasazení metodiky převrácené třídy ve 114 případech ve školách na celém světě. | Poslední komentář | |
---|
|
Vzdělávání na dálku přináší zmatky v pojmech |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
3 komentáře |
23. 11. 2020 |
2054 |
Anotace | Studie shrnující aktuální posun ve významu pojmů vztahujících se k výuce na dálku, které teď všichni učitelé ve zvýšené míře používají, ale jejich obsah chápou často nesprávně. | Poslední komentář | Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace. Tak, jak ji popisujete, bych si netroufal ono výsledné učení označit za blended learning. Jak správně na začátku říkáte, blended znamená kombinaci prezenční a online výuky, což dnes, díky stéle větší propojenosti obou forem) označujeme za výuku hybridní.
To, co popisujete, je nejmodernější výuka řízená prvky umělé inteligence, která disponuje funkcí řízení výukového procesu (learning analytics). Výuku jazyků (zvláště dospělých) si lze do určité míry představit i bez učitele. V okamžiku, kdy je do aktivit zapojen i živý učitel (vidí výsledky), lze takovou aplikaci velmi dobře nasadit do výuky hybridní. |
---|
|
10 let převrácené třídy ve světě a u nás |
 | Anna Lhoťanová |
|
|
|
| |
8 komentářů |
29. 01. 2018 |
3949 |
Anotace | Zpráva o kulatém výročí zavedení moderní metody implementace vzdělávacích technologií, rozšířená o malý průzkum toho, jak si stojí u nás doma. | Poslední komentář | Myslím, že je třeba se zeptat ještě jinak. Je u nás nějaká škola, která se rozhodla metodiku PT integrovat do výuky napříč předměty? Pokud se o něco takového pokouší učitel osamoceně, narazí hned první týden. Předpokladem je, že třídní aktivity mohou na mimotřídní (nutně to není třeba dělat doma) navázat. Je třeba, aby se zapojili všichni žáci. Je to tedy nutně věc celoškolní vize a konsenzu s rodiči. Zatím jsme spíše svědky odmítání technologií jako celku, což má zjevný dopad na celkovou úroveň informační gramotnosti populace (viz volby) a na neschopnost dětí využívat je smysluplně. |
---|
|
Verso - aktivní přístup k učení? |
 | Jan Fojtík |
|
|
|
| |
|
17. 09. 2015 |
2531 |
Anotace | Informace o zajímavém nástroji integrujícím mobilní technologie (BYOD, 1:1) do výuky ve formě převráceného učení s praktickým ověřením v praxi. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak na metodu převrácené třídy |
 | Jiří Tůma |
|
|
|
| |
|
12. 02. 2015 |
6003 |
Anotace | Přehled doporučení, které předkládají ve svých blogových příspěvcích odborníci na převrácenou třídu. | Poslední komentář | |
---|
|
Má převrácená třída smysl? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
29. 08. 2013 |
10951 |
Anotace | Přehled současného vývoje poznatků v oblasti implementace metodiky převrácené třídy, k němuž dospěla komunita učitelů Flipped Learning Network spolu s pozvánkou na Den převrácené třídy. | Poslední komentář | Malá ukázka, jak přechod na metodiku převrácené třídy vysvětluje svým žákům Cathelyne Joseph ze Shenandoah Middle School na Floridě - Introduction to Ms. Joseph Flip Math Classroom |
---|
|
Khan Academy a „převrácená“ třída |
 | Zuzana Kadlecová |
|
|
|
| |
5 komentářů |
02. 02. 2012 |
15197 |
Anotace | Článek popisuje virtuální školu Salmana Khana, která poskytuje výukové video-tutoriály včetně systému řízení výuky z matematiky a dalších předmětů zdarma a stala se fenoménem naší doby. | Poslední komentář | Děkujeme za upozornění, aktuální funkční odkaz zde: http://www.edudemic.com/web-tools-for-flipped-classrooms/. |
---|
|