Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inovované pojetí funkce ICT koordinátora/metodika |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
18. 12. 2020 |
947 |
Anotace | Po patnácti letech vstoupil v platnost v polovině roku 2020 nový standard studia ICT metodika, někdy také nazývaného ICT koordinátor. Článek shrnuje, v čem spočívá hlavní zaměření inovovaného pojetí této důležité pozice na škole, jejímž cílem je podpora učitelů ve smysluplné integraci digitálních technologií do života celé školy.
Poznámka: Práce byla původně publikována jako – NEUMAJER, O. Inovované pojetí funkce ICT koordinátora/metodika. Řízení školy. Praha: Wolters Kluwer, 2020, roč. 17, č. 12, s. 6–8. ISSN 1214-8679. | Poslední komentář | |
---|
|
Finské školství a ICT: 4. Spolupráce, podpora a profesní rozvoj učitelů |
 | Marek Lisý |
|
|
|
| |
|
24. 01. 2019 |
1722 |
Anotace | Čtvrtý díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle. | Poslední komentář | |
---|
|
Finské školství a ICT: 3. ICT kurikulum na prvním stupni |
 | Marek Lisý |
|
|
|
| |
|
23. 01. 2019 |
2123 |
Anotace | Třetí díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle. | Poslední komentář | |
---|
|
Finské školství a ICT: 2. Práce ICT metodika |
 | Marek Lisý |
|
|
|
| |
|
22. 01. 2019 |
2105 |
Anotace | Druhý díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle. | Poslední komentář | |
---|
|
Finské školství a ICT: 1. Informační systémy |
 | Marek Lisý |
|
|
|
| |
|
21. 01. 2019 |
1765 |
Anotace | První díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle. | Poslední komentář | |
---|
|
Analýza dat v rukou koordinátora technologií |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
2 komentáře |
23. 01. 2017 |
3184 |
Anotace | Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT. | Poslední komentář | No právě, jde o to, aby žák na svém přístroji dělal hodnotitelné výukové aktivity. Tady nejde primárně o evidenci docházky a chování. Na počátku bývá převrácená třída, na konci celý systém aktivit naplňujících minimální standardy. Jakkoli jsme zatím daleko, budou nám brzy takové systémy vnucovány. Musíme vědět, co od nich čekat a jak s nimi pracovat. |
---|
|
Příprava digitálního vzdělávání aneb když to staré potkává to nové |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
03. 11. 2014 |
4285 |
Anotace | Zpráva o dalším MOOC kurzu, který realizovala NC State College of Education s cílem nasměrovat koordinátory ICT, metodiky či kouče k co nejvhodnějším postupům integrace technologií do výuky. | Poslední komentář | |
---|
|
Pět klíčových kompetencí školního koordinátora technologií |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
04. 12. 2005 |
1723 |
Anotace | Informace o programu CREATE amerického státu Mississippi, který zavádí do škol modelu, jehož významnou součástí je funkce školního koordinátora technologií. | Poslední komentář | |
---|
|