Celkem: 5
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | |||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Současný stav vývoje systémů adaptivního řízení výuky | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
14 komentářů | 07. 04. 2014 | 10137 | ||
Knewton jako předzvěst budoucnosti? | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
11 komentářů | 28. 01. 2016 | 5764 | ||
Čínská cesta k umělým učitelům | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
6 komentářů | 18. 03. 2019 | 4266 | ||
Personalizaci nedělají velká data, ale malá | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
6 komentářů | 15. 12. 2016 | 3988 | ||
Vyznání George Siemense | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
1 komentář | 19. 10. 2015 | 3504 |