Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak učit obtížná témata v turbulentní době |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
07. 12. 2020 |
1075 |
Anotace | Zpráva o kurzu MIT Teaching Systems Lab, který pomáhá učitelům zařadit do online a hybridní výuky kontroverzní témata, s nimiž žáci přicházejí mimo školu běžně do styku. | Poslední komentář | |
---|
|
Esport ve škole |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
16. 12. 2019 |
1726 |
Anotace | Článek vysvětluje poměrně nový fenomén zvaný esport (organizovaná soutěž v hraní poč. her) a na základě volně dostupného kurzu Microsoftu pro učitele rozebírá možnosti jeho využití ve výuce. | Poslední komentář | |
---|
|
Davův seminář otevřené pedagogiky |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
07. 10. 2019 |
1441 |
Anotace | Zpráva o obsahu zajímavého prezenčního semináře, který nedávno realizoval Dave Cormier v rámci kurzu Digital Pedagogy Lab pro mezinárodní skupinu učitelů v kanadském Torontu. | Poslední komentář | |
---|
|
Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
09. 09. 2019 |
1528 |
Anotace | Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho. | Poslední komentář | |
---|
|
Od stylů učení k mentálním modelům |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
02. 09. 2019 |
2216 |
|
10 zásad moderní školy podle Willa Richardsona a Bruce Dixona |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
3 komentáře |
27. 02. 2017 |
4045 |
Anotace | Informace o studii odborníků stojících za portálem Educating Modern Learners, jejíž náplní je formulace 10 doporučení pro transformaci současné školy v souladu s vývojem světa. | Poslední komentář | Musím tentokrát přiznat, že jsem se mýlil. Ve snu by mě bylo bývalo nenapadlo, že ten kurz, který doporučuji v závěru, bude placený, notabene že bude po "velké slevě" stát $US795. Viz Change.school. Bylo mi divné, proč na mé oznámení o tom, že jim dělám reklamu, pánové nereagovali. Už to chápu. Nejsme jejich cílová skupina. Omlouvám se! |
---|
|
Programování na 1.st. s Code.org |
 | Bc. Jan Podzimek |
|
|
|
| |
|
20. 02. 2014 |
7840 |
Anotace | Popis praktických zkušeností s vynikajícím volně dostupným kurzem základů programovaní pro žáky ZŠ, jehož zařazení do výuky lze dalším učitelům ICT jen doporučit. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak jeden kurz změnil život profesora Thruna |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
09. 02. 2012 |
5124 |
Anotace | Zpráva o vývoji, který následoval po úspěšném prosincovém ukončení masivního otevřeného online kurzu umělé inteligence na Stanford University s pozvánkou k dalším možnostem prestižního studia zdrama. | Poslední komentář | V květnu 2012 byl podobný kurz ralizován v prostředí MITx (nyní edX). Nazýval se Circuits and Electronics, zúčastnilo se ho 155500 zájemců ze 160 zemí a dokončlo ho 7157 studentů. To je proti 14% ve Stanfordu pouze 4.6% úspěšnost.
viz Lessons learned from MITx’s prototype course |
---|
|
RVP_VT21 - závěrečná zpráva o kurzu |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
28. 11. 2011 |
5676 |
Anotace | Vyhodnocení a analýza výsledků eLearningového kurzu portálu RVP Vzdělávací technologie pro 21. století, který v listopadu 2011 skončil. | Poslední komentář | Děkuji za možnost nahlédnout do tohoto kurzu. Díky Vašemu pojetí byl kurz přínosný i nám, pozorovatelům. Několikrát jsem se také účastnila online diskuze, která byla vždy na vysoké profesionální úrovni. Ještě jednou děkuji. |
---|
|
Kurz Vzdělávací technologie pro 21. století |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
31. 08. 2011 |
3744 |
Anotace | Informace s pozvánkou na kurz organizovaný v rámci e-learningového modulu portálu RVP. Má sice běžnou kombinovanou formu, ale je mimořádný svou otevřeností. | Poslední komentář | |
---|
|