Pozor! Jste na staveništi. Více informací
zde
.
Na Spomocníkovi
Na portále
Přihlásit se
Přihlášení do Metodického portálu
Přihlášení pomocí e-mailu
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nemám profil, chci se registrovat
Registrovat se
Obsah do výuky
Spomocník
Titulka
EMA
Webináře
Články
DUM
AudioVideo
Wiki
E-learning
Obrázky
Digiškola
Komunita
Profil
Digifolio
Diskuze
Blogy
Burza
Galerie
Projekty
PaV
Pospolu
EJP
Evaluace
Škola21
Učitel21
EN
Přihlásit se
Úvodní strana
Přehled článků
Doporučujeme
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
Soundcloud
Spotify
Apple Podcasty
Google Podcasty
RSS Feed (Overcast)
RSS
Titulka RVP
>
Úvodní stránka Spomocníka
>
Články s klíčovým slovem "učení"
Seřadit dle:
Datum publikace,
Nejnovější
Podle názvu:
Vzestupně
Sestupně
Podle autora:
Vzestupně
Sestupně
Hodnocení uživatelů:
Nejhůře hodnocené
Nejlépe hodnocené
Počet komentářů:
Nejméně
Nejvíce
Datum publikace:
Nejstarší
Nejnovější
Počet zobrazení:
Nejméně čtené
Nejčtenější
Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab
Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.
Autor
Bořivoj Brdička
29. 04. 2019
1747
x
0
5
Deset klíčových objevů o učení
Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Přehled důležitých poznatků současné vědy, které se týkají učení, podle expertky americké firmy Brainscape Amandy Moritz-Saladino.
Autor
Jaroslav Kratochvíl
05. 03. 2018
4337
x
11
5
Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se
Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o jednom z nejoblíbenějších MOOC kurzů Coursera, doplněná pozvánkou, je vodítkem k tomu, jak aplikovat nejnovější poznatky vědy pro zvýšení své schopnosti učit se.
Autor
Marek Lisý
03. 07. 2017
7864
x
8
4.5
Je efektivní multitasking mýtus?
Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek na základě několika zahraničních výzkumů popisuje problematiku multitaskingu a jeho dopad na výuku.
Autor
Andrea Patáková
22. 10. 2009
5023
x
0
zatím nehodnoceno
Celkem: 4