Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Škola zítřka již dnes? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
07. 03. 2005 |
2007 |
Anotace | Zpráva o návrhu zákona v americké Arizoně, který by mohl zásadním způsobem změnit způsob výuky na školách | Poslední komentář | |
---|
|
Precedenční spor o bezpečnost internetu |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
30. 01. 2006 |
1844 |
Anotace | Informace o soudním sporu mezi americkým federálním ministerstvem spravedlnosti a firmou Google ve věci poskytnutí přehledu klíčových slov, která jsou zadávána uživateli při hledání na internetu. | Poslední komentář | |
---|
|
Zákon vyžaduje výuku internetové bezpečnosti |
 | Kamil Hajšman |
|
|
|
| |
|
16. 05. 2006 |
1495 |
Anotace | Zpráva o novém zákoně amerického státu Virginia, který nutí státní školy, aby učily studenty o bezpečnosti na internetu. Smyslem zákona je posílit schopnost děti rozumět nebezpečí, které se skrývá v kybernetickém světě.
| Poslední komentář | |
---|
|
V Michiganu je eLearning povinný |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
30. 08. 2006 |
1566 |
Anotace | Americký Michigan je prvním, kdo zavádí zákonnou povinnost středních škol realizovat alespoň část výuky v podobě online kurzů prostřednictvím počítačových technologií. | Poslední komentář | |
---|
|
Noční můra amerických správců školních sítí |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
04. 10. 2007 |
1364 |
Anotace | Zpráva o revizi amerického federálního zákona, která předepisuje archivaci všech dat šířících se prostřednictvím podnikových počítačových sítí a vztahuje se i na školy. | Poslední komentář | |
---|
|
Nová zábava amerických teenagerů |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
16. 06. 2008 |
1947 |
Anotace | Zpráva o rozmáhající se značně nevhodné aktivitě amerických teenagerů posílat svým známým choulostivé fotografie sebe sama. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak chránit osobnost online učitele |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
3 komentáře |
16. 04. 2013 |
5661 |
Anotace | Zamyšlení nad úlohou učitele v online prostředí, v němž probíhá stále více neformálních vzdělávacích aktivit a mělo by být se školním formálním prostředím propojeno. | Poslední komentář | Začala bych asi vybavením. I když z projektů ESF přibylo nějaké to železo na školy, většina učitelů nemá opravdu k dispozci školní notebook a v každé třídě opravdu ještě není počítač nebo alespoň dataprojektor. Vše je pak pouze na chuti a zájmu učitele, jestli chce na svém zařízení za své peníze (platby za připojení apod.) objevovat svět technologií. |
---|
|