Spomocník Články s klíčovým slovem „analýza výukových výsledků“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (22)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 22 položek
Základní vzdělávání Spomocník
16. 12. 2024 0x 700x

Datová analýza wellbeingu v anglickém projektu

Informace o výsledcích projektu, který zkoumal možnosti zjišťování úrovně wellbeingu u studentů několika anglických vysokých škol.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 12. 2021 0x 1711x

Model federativního strojového učení

Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 5. 2020 0x 3926x

Převrácené učení 3.0

Zpráva o aktuálním vývoji metodiky převrácené třídy, z níž se stává celosvětový fenomén šíření kombinovaných forem výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 6195x

Co to ta personalizace vlastně je?

Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 2. 2020 0x 9054x

Výhled 2020 podle Journalu

Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 2. 2019 0x 3990x

Classtime

Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 8525x

Sledovat, či nesledovat žáky online?

Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 5. 2017 8x 13872x

Plickers

Popis zajímavé, volně dostupné aplikace, která umožňuje jen s jedním přístrojem během pár vteřin realizovat zpětnou vazbu celé třídy na libovolnou otázku s výběrovou odpovědí (jedna správná z max. 4…
Základní vzdělávání Spomocník
23. 1. 2017 2x 7024x

Analýza dat v rukou koordinátora technologií

Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 4. 2015 2x 5466x

K adaptivním výukovým aplikacím

Zamyšlení nad aktuálně značně populárními adaptivními výukovými aplikacemi pracujícími s daty generovanými uživateli se zvláštním zřetelem na testování a nový portál ČŠI InspIS SET.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 4. 2015 2x 6575x

Aféra se sledováním žáků během testů PARCC v New Jersey

Článek popisuje problémy zavádění nového plošného hodnocení žáků v USA včetně související analýzy výukových výsledků a ochrany osobních údajů.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 1. 2015 2x 7229x

Herní výukový systém GlassLab

Informace o zajímavém americkém portálu, který nabízí volně dostupný systém umožňující učitelům aplikovat výukové hry a analyzovat výsledky jednotlivých žáků.
Zobrazeno 12 z 22 položek