Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „analýza výukových výsledků“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (21)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 21 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 12. 2021 0x 1564x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 5. 2020 0x 3708x
Převrácené učení 3.0
Zpráva o aktuálním vývoji metodiky převrácené třídy, z níž se stává celosvětový fenomén šíření kombinovaných forem výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 5796x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 2. 2020 0x 8646x
Výhled 2020 podle Journalu
Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 2. 2019 0x 3840x
Classtime
Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 8029x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 5. 2017 8x 13120x
Plickers
Popis zajímavé, volně dostupné aplikace, která umožňuje jen s jedním přístrojem během pár vteřin realizovat zpětnou vazbu celé třídy na libovolnou otázku s výběrovou odpovědí (jedna správná z max. 4…
Základní vzdělávání Spomocník
23. 1. 2017 2x 6751x
Analýza dat v rukou koordinátora technologií
Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 4. 2015 2x 5222x
K adaptivním výukovým aplikacím
Zamyšlení nad aktuálně značně populárními adaptivními výukovými aplikacemi pracujícími s daty generovanými uživateli se zvláštním zřetelem na testování a nový portál ČŠI InspIS SET.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 4. 2015 2x 6298x
Aféra se sledováním žáků během testů PARCC v New Jersey
Článek popisuje problémy zavádění nového plošného hodnocení žáků v USA včetně související analýzy výukových výsledků a ochrany osobních údajů.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 1. 2015 2x 7035x
Herní výukový systém GlassLab
Informace o zajímavém americkém portálu, který nabízí volně dostupný systém umožňující učitelům aplikovat výukové hry a analyzovat výsledky jednotlivých žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2014 3x 10627x
Hodnocení online spolupráce
Druhý ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje…
Zobrazeno 12 z 21 položek