Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny články Spomocníka
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(27)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
27
položek
Zpět
1
2
3
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 10. 2022
0x
457x
Sborové učení online
Zpráva o podobenství, které se šíří v komunitě online učitelů. Názorně ukazuje, jak by mohlo kvalitní vzdělávání vypadat.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 10. 2022
0x
703x
Bonovo laterální myšlení
Zpráva o díle známého maltského psychologa a kognitivního vědce, který se zasloužil o pochopení významu tvořivého myšlení ve vzdělávání.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 9. 2022
0x
532x
Pedagogický pohled na SAMR model
Zpráva o výsledcích práce vědeckého pracovníka Center for Leadership in Education Erica Sheningera, který zkoumal souvislost relevance výuky se SAMR modelem integrace technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 6. 2022
1x
566x
Provázaná pedagogika
Zpráva o vědeckém článku Tima Fawnse z Edinburgh Medical School, který byl publikován na portálu Sprigler a má celou řadu zajímavých souvislostí s tím, jak bude do budoucna nutné chápat pedagogiku.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2022
0x
526x
Zavádění hybridní praxe podle Wenmotha
Zpráva o inspirativním materiálu novozélandského odborníka na vzdělávací technologie Dereka Wenmontha, který mapuje proces přechodu na hybridní výukové formy ve škole.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 4. 2022
0x
680x
Rovnováha využívání technologií ve výuce podle Common Sense
Informace o zprávě americké neziskovky Common Sense zabývající se vytvářením z pohledu technologií vhodného vyváženého výukového prostředí.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 4. 2022
0x
1032x
12 principů Tonyho Batese
Informace o zásadním materiálu shrnujícím poznatky z padesátileté kariéry britsko-kanadského experta na vzdělávací technologie Tonyho Batese.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 2. 2022
0x
876x
Hagen Manifest nového učení
Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 1. 2022
0x
783x
Prognózy vývoje pro rok 2022 podle amerických učitelů
Přehled vybraných názorů špičkových amerických učitelů-expertů na vývoj školství v roce 2022.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 1. 2022
3x
1032x
Co dokážou současní AI tutoři?
Článek mapuje současný stav ve vývoji výukových aplikací využívajících umělou inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 10. 2021
0x
1126x
Prostředí bezpečné, či svobodné?
Shrnutí problematiky zavádění otevřených forem diskuze v rámci výuky na základě materiálu kanadské University of Saskatchewan, který popisuje škálu čtyř úrovní – od totální bezpečnosti k úplné…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 6. 2021
1x
2837x
Digitální pedagogika potřebuje digitální kurikulum
Zpráva o ekosystému hybridní výuky Michiganské techniky, který je určen pro ZŠ a obsahuje kurikulum zatím hlavně pro 1. stupeň, za nímž stojí dva američtí vědci Cathie Norris a Elliot Soloway.
Zobrazeno
12
z
27
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky