Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2019 1x 8480x
Gamifikace ve výuce
Analýza problematiky využití herních prvků ve výuce zpracovávající pohledy odborníků zastávajících různé názory.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2018 0x 2758x
Rozvíjení kognitivních schopností videohrami
Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 10. 2017 3x 4816x
Amarův zákon a Hype cyklus
Přehled základních poznatků o zavádění technických inovačních postupů do praxe, postavený na výzkumu amerického vědce Roye Amary a na jeho praktické aplikaci v podobě Hype cyklu poradenské agentury…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 9. 2017 0x 5465x
5 způsobů, jak může gamifikace pomoci studentům rozvíjet myšlení
Přehledový článek přináší informace získané studiem zahraničních zdrojů, které se týkají možností výukového využití počítačových her. Jako příklad je použita světoznámá aplikace na výuku jazyků…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 6. 2017 2x 7307x
Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?
Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, jak by tato problematika měla být řešena.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 5. 2017 0x 4525x
PaGamO – učení hrou
Informace o zajímavé volně dostupné výukové aplikaci, pomocí níž lze hravým a soutěživým způsobem učit a procvičovat faktické znalosti čehokoli, co si učitel sám do systému vloží. K dispozici je i…
Zobrazeno 6 z 6 položek