Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (14)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 14 položek
Základní vzdělávání Spomocník
17. 1. 2022 3x 923x
Co dokážou současní AI tutoři?
Článek mapuje současný stav ve vývoji výukových aplikací využívajících umělou inteligenci.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2021 0x 1021x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2021 0x 8915x
Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana
Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 3. 2021 0x 1554x
Může mrtvý profesor učit?
Zpráva o mediálně známém případu, kdy si student stěžoval na to, že ho učí mrtvý profesor a neodpovídá na jeho otázky. Celá věc má ale mnoho zajímavých konsekvencí.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 8. 2020 0x 1621x
Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele
Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 4134x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 9. 2018 0x 2463x
Jak může umělá inteligence učitelům pomoci
Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv.…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2018 4x 5605x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 6. 2018 6x 5564x
Boti v roli výukových asistentů
Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 2. 2018 2x 4483x
Komu patří práce strojů?
Zamyšlení nad problémem, který závažným způsobem ovlivňuje využití umělé inteligence a vzdáleně souvisí i s nasazením inteligentních počítačových systémů ve školství.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 2. 2018 0x 3199x
Jaký dopad má nasazení automatizace?
Článek shrnuje aktuální stav vývoje automatizace, který vyvolává nasazení digitálních technologií vybavených umělou inteligencí a hlubokým učením a dává ho do kontextu s budoucím vývojem celé lidské…
Základní vzdělávání Spomocník
27. 6. 2016 10x 4993x
Valiantův ekoritmus
Informace o výzkumu profesora Harvard University Leslie Valianta, který se dosud neúspěšně snaží najít algoritmus popisující princip učení živých organizmů použitelný pro počítačovou simulaci vývoje…
Zobrazeno 12 z 14 položek