Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „hluboké učení“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(17)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
17
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 8. 2023
0x
2570x
Jak by mohla vypadat regulace AI
Přehled iniciativ na regulaci vývoje AI, o níž se hodně mluví, s odkazy.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 5. 2023
5x
2918x
Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona
Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Předškolní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2022
1x
4866x
Umělou inteligencí generované studentské práce
Zpráva o pokroku v oblasti podvádění při tvorbě na vlastním textu založených studentských prací s náznakem metodiky, jak se k tomu postavit z pohledu učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 1. 2022
3x
4076x
Co dokážou současní AI tutoři?
Článek mapuje současný stav ve vývoji výukových aplikací využívajících umělou inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2021
0x
2145x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 4. 2021
0x
11938x
Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana
Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 3. 2021
0x
3575x
Může mrtvý profesor učit?
Zpráva o mediálně známém případu, kdy si student stěžoval na to, že ho učí mrtvý profesor a neodpovídá na jeho otázky. Celá věc má ale mnoho zajímavých konsekvencí.
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 8. 2020
0x
3746x
Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele
Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 11. 2018
0x
8040x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 9. 2018
0x
4077x
Jak může umělá inteligence učitelům pomoci
Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv.…
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 6. 2018
4x
9174x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 6. 2018
6x
11021x
Boti v roli výukových asistentů
Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.
Zobrazeno
12
z
17
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky