Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „hodnocení“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(40)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
40
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2023
0x
1554x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 3. 2023
0x
758x
Vzdělávací ekosystém podle Katji Schipperheijn
Zpráva o tom, jak definuje pojem „ekosystém“, včetně jeho významu pro školství, belgická odbornice na podnikové vzdělávání Katja Schipperheijn.
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 10. 2022
0x
1056x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle Contact North
Zpráva o studii kanadské vzdělávací a výzkumné společnosti Contact North, která se zabývá budoucím vývojem vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 2. 2022
0x
721x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 1. 2021
0x
2216x
Jak učit hybridně podle Wenmontha
Pohled novozélandského odborníka v oboru vzdělávacích technologií na to, jak by měla vypadat hybridní výuka, která se v důsledku pandemie stává běžnou ve školách na celém světě.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 12. 2020
0x
2405x
Na co nezapomenout při blogování s dětmi
Než se pustíme s dětmi do blogování, je třeba si rozmyslet několik podstatných detailů. Čemu věnovat pozornost nám poradí zejména Kathleen Morris a Richard Byrne.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 6. 2020
0x
6929x
Podvádění při online výuce
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 6. 2020
0x
1892x
Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí
Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti…
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 4. 2020
2x
2691x
Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů
Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 10. 2019
0x
2773x
Hodnocení v duchu Two Rivers
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 11. 2018
0x
5040x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 6. 2018
4x
6255x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Zobrazeno
12
z
40
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky