Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „hodnocení“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (40)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 40 položek
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2023 0x 1554x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 3. 2023 0x 758x
Vzdělávací ekosystém podle Katji Schipperheijn
Zpráva o tom, jak definuje pojem „ekosystém“, včetně jeho významu pro školství, belgická odbornice na podnikové vzdělávání Katja Schipperheijn.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 10. 2022 0x 1056x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle Contact North
Zpráva o studii kanadské vzdělávací a výzkumné společnosti Contact North, která se zabývá budoucím vývojem vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 2. 2022 0x 721x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 1. 2021 0x 2216x
Jak učit hybridně podle Wenmontha
Pohled novozélandského odborníka v oboru vzdělávacích technologií na to, jak by měla vypadat hybridní výuka, která se v důsledku pandemie stává běžnou ve školách na celém světě.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 12. 2020 0x 2405x
Na co nezapomenout při blogování s dětmi
Než se pustíme s dětmi do blogování, je třeba si rozmyslet několik podstatných detailů. Čemu věnovat pozornost nám poradí zejména Kathleen Morris a Richard Byrne.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 6. 2020 0x 6929x
Podvádění při online výuce
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 6. 2020 0x 1892x
Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí
Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 4. 2020 2x 2691x
Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů
Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 10. 2019 0x 2773x
Hodnocení v duchu Two Rivers
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 5040x
Sledovat, či nesledovat žáky online?
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2018 4x 6255x
Když velký bratr dostane velká data
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Zobrazeno 12 z 40 položek