Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „laterální čtení“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání Spomocník
27. 5. 2024 0x 865x
Caulfieldův model SIFT
Článek o metodice laterálního zkoumání informací vytvořené výzkumným pracovníkem University of Washington Mikem Caulfieldem, jež se stává základem digitální gramotnosti.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 5. 2024 0x 971x
Nová informační gramotnost podle Spencera
Zamyšlení nad změnami, kterými v současné době prochází náplň digitální kompetence, a dopady, které to má na výuku.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 6. 2023 0x 2252x
Díky technologiím musíme být bigramotní
Shrnutí výzkumných závěrů, které vedly profesorku UCLA Maryanne Wolf k zavedení pojmu bigramotnost, jež vyjadřuje potřebu specifických schopností v důsledku všudypřítomné existence digitálních…
Základní vzdělávání Spomocník
10. 10. 2022 0x 1941x
Sborové učení online
Zpráva o podobenství, které se šíří v komunitě online učitelů. Názorně ukazuje, jak by mohlo kvalitní vzdělávání vypadat.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 10. 2022 0x 3599x
Bonovo laterální myšlení
Zpráva o díle známého maltského psychologa a kognitivního vědce, který se zasloužil o pochopení významu tvořivého myšlení ve vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 3. 2020 13x 6354x
Rostoucí dissensus jako problém mediální gramotnosti
Zamyšlení nad současným pojetím mediální gramotnosti v souvislosti s aktuálním kulatým stolem a revizí RVP inspirované americkým expertem na velká data Kalevem Leetaru.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 2. 2020 2x 7698x
Laterální čtení
Množství textů na internetu vyžaduje i změnu způsobu čtení. Řešením problému s ověřováním informací by mělo být laterální, hyperlinkové a hashtagové čtení, které se odlišuje od klasického čtení…
Zobrazeno 7 z 7 položek