Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „laterální čtení“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(7)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 5. 2024
0x
865x
Caulfieldův model SIFT
Článek o metodice laterálního zkoumání informací vytvořené výzkumným pracovníkem University of Washington Mikem Caulfieldem, jež se stává základem digitální gramotnosti.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 5. 2024
0x
971x
Nová informační gramotnost podle Spencera
Zamyšlení nad změnami, kterými v současné době prochází náplň digitální kompetence, a dopady, které to má na výuku.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 6. 2023
0x
2252x
Díky technologiím musíme být bigramotní
Shrnutí výzkumných závěrů, které vedly profesorku UCLA Maryanne Wolf k zavedení pojmu bigramotnost, jež vyjadřuje potřebu specifických schopností v důsledku všudypřítomné existence digitálních…
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 10. 2022
0x
1941x
Sborové učení online
Zpráva o podobenství, které se šíří v komunitě online učitelů. Názorně ukazuje, jak by mohlo kvalitní vzdělávání vypadat.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 10. 2022
0x
3599x
Bonovo laterální myšlení
Zpráva o díle známého maltského psychologa a kognitivního vědce, který se zasloužil o pochopení významu tvořivého myšlení ve vzdělávání.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 3. 2020
13x
6354x
Rostoucí dissensus jako problém mediální gramotnosti
Zamyšlení nad současným pojetím mediální gramotnosti v souvislosti s aktuálním kulatým stolem a revizí RVP inspirované americkým expertem na velká data Kalevem Leetaru.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 2. 2020
2x
7698x
Laterální čtení
Množství textů na internetu vyžaduje i změnu způsobu čtení. Řešením problému s ověřováním informací by mělo být laterální, hyperlinkové a hashtagové čtení, které se odlišuje od klasického čtení…
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky