Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „výzkum“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(71)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
71
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 5. 2023
0x
462x
Hattie vzal technologie na milost
Zpráva o nejnovějších závěrech super metaanalýzy výsledků vzdělávání, kterou publikoval známý australský profesor John Hattie.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 4. 2023
0x
564x
Julianiho přehled nových výzkumů
Přehled osmi zajímavých výsledků výzkumů, které inspirovaly amerického odborníka na vzdělávací technologie A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2023
0x
1159x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 3. 2022
0x
935x
Je učení vidět? Polemika Johna Hattieho a Steena Larsena
Zpráva o polemice vyvolané profesorem filozofie Steenem Larsenem z dánské Aarhus University namířené proti hojně citovaným závěrům výzkumu světoznámého ředitele Melbourne Education Research Institute…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 2. 2022
0x
653x
Charta CHENINE
Zpráva o strategickém dokumentu ontarijského výzkumného centra zabývajícího se rozvojem technologických, pedagogických a kurikulárních inovací ve vzdělávání, který reaguje na dopady pandemie covid-19.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 12. 2021
1x
1221x
Velký přínos tvůrčího nezdaru
Zpráva o výsledcích výzkumu profesora švýcarské Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Manu Kapura, který v rámci zavádění tvořivého myšlení do výuky propaguje metodiku tvůrčího nezdaru a…
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 11. 2021
0x
1081x
Americký výzkum aplikace AI ve školství
Zpráva o projektu americké Národní vědecko-technické nadace, který má za úkol vytvořit prostředí, v němž jsou umělou inteligencí podporovány konstruktivní výukové postupy – konkrétně kreativita při…
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 9. 2021
0x
3214x
Digitální wellbeing OECD – závěry
Poslední díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující závěry dvou dosud publikovaných studí zabývajících se digitálním wellbeingem a zdravím v souvislosti…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 8. 2021
0x
3458x
Digitální wellbeing OECD II.
Druhý díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání v digitálním věku: Zdravé a šťastné děti.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 8. 2021
0x
4865x
Digitální wellbeing OECD I.
První díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující poznámky ke studii Vzdělávání dětí 21. století: Emocionální wellbeing v digitálním věku.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 11. 2020
0x
1885x
Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii
Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 3. 2020
0x
3542x
Podle McKinsey mohou technologie převzít nejméně čtvrtinu práce učitele
Zpráva o studii poradenské agentury McKinsey, která zkoumá, jaké možnosti přinášejí učitelům technologie využívající umělou inteligenci.
Zobrazeno
12
z
71
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky