Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cloudová úložiště – OneDrive |
 | Karel Albrecht |
|
|
|
| |
|
26. 02. 2014 |
9380 |
Anotace | Třetí díl seriálu o možnostech ukládání dat online, jež se pomalu ale jistě stávají standardem pro technologie s přístupem do internetu. Tento díl se věnuje nástroji Microsoft OneDrive. | Poslední komentář | |
---|
|
Cloudová uložiště – Dropbox |
 | Jiří Švehla |
|
|
|
| |
|
24. 02. 2014 |
8690 |
Anotace | První díl seriálu o možnostech ukládání dat online, jež se pomalu ale jistě stávají standardem pro technologie s přístupem do internetu. Tento díl se věnuje historicky prvnímu podobnému všeobecně rozšířenému nástroji - Dropboxu. | Poslední komentář | |
---|
|
Cloudová úložiště – Disk Google |
 | Aleš Přikryl |
|
|
|
| |
|
25. 02. 2014 |
12350 |
Anotace | Druhý díl seriálu o možnostech ukládání dat online, jež se pomalu ale jistě stávají standardem pro technologie s přístupem do internetu. Tento díl se věnuje asi nejrozšířenějšímu nástroji Google Disk. | Poslední komentář | |
---|
|
ClassFlow – multiplatformní interaktivní výuka |
 | Lukáš Kroc |
|
|
|
| |
|
04. 05. 2015 |
6527 |
Anotace | Příspěvek popisuje volně dostupný software firmy Promethean, který umožňuje tvořit interaktivní výukové materiály či testy a ty distribuovat na téměř libovolná žákovská zařízení, ať jsou, kde jsou. | Poslední komentář | |
---|
|
Výuka hrami |
 | Bc. Martin Kučera |
|
|
|
| |
|
21. 05. 2015 |
3869 |
Anotace | Popis zajímavého amerického portálu GameUp firmy BrainPOP, který obsahuje mnoho zajímavých výukových aplikací majících převážně podobu her. | Poslední komentář | |
---|
|
Evernote prakticky ve škole |
 | Lukáš Špírek |
|
|
|
| |
2 komentáře |
26. 01. 2015 |
3892 |
Anotace | Zpráva o nasazení aplikace Evernote ve výuce na gymnáziu s cílem využít cloudové úložiště dokumentů, poznámek a reakcí. | Poslední komentář | Ne, nebyl to pokus o pedagogický experiment, který by chtěl aspirovat na publikování hodné vědeckého oponování. Byla to pouze vlastní snaha vyzkoušet během povinné praxe nový způsob podpory výuky na víceletém gymnáziu v Praze, kde se nepoužívá ani běžný LMS. Ta zpětná vazba byla jen osobním pokusem o zakotvení této akce. Celé to tedy byla záležitost nadstandardní a ze strany studenta vysloveně dobrovolná. Děkujeme za komentář. |
---|
|
Byla účast ČR v projektu Calibrate úspěšná? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 02. 2008 |
2342 |
Anotace | Závěrečné zhodnocení naší účasti v evropském projektu Calibrate s přehledem výstupů. | Poslední komentář | |
---|
|
MIT dává k dispozici výukové materiály středoškolákům |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
07. 01. 2008 |
1767 |
Anotace | Další významná událost v oblasti volně dostupných výukových materiálů - MIT uvolnil přístup k vlastním elektronickým materiálům i středoškolákům. | Poslední komentář | |
---|
|
KITSES Studio jako zdroj učebních materiálů |
 | Tomáš Bartáček |
|
|
|
| |
|
08. 10. 2009 |
2301 |
Anotace | Informace o zajímavém webu amerického výtvarníka specializovaného na interaktivní média a animaci Johna Kitsese, který vytváří též velmi kvalitní výukové aplikace. | Poslední komentář | |
---|
|