Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "Learning analytics"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Datově chytré školy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o projektu australské Monash University, který mapuje využití analýzy výukových výsledků v tamních školách a zároveň ukazuje, kam tento rychle se rozvíjející obor směřuje.
Autor Bořivoj Brdička

Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.
Autor Jaroslav Mašek

Classtime

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Autor Jakub Henzl

Analýza dat v rukou koordinátora technologií

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Autor Bořivoj Brdička

Vyznání George Siemense

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Osobní vyznání jednoho ze zakladatelů didaktické koncepce konektivismu, dokumentující jeho současný odklon od systémů řízení výuky chápajících lidi jako součást svého umělou inteligencí disponujícího prostředí a návrat k humanisticky orientovaným postupům implementace technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Herní výukový systém GlassLab

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o zajímavém americkém portálu, který nabízí volně dostupný systém umožňující učitelům aplikovat výukové hry a analyzovat výsledky jednotlivých žáků.
Autor Bc. Veronika Hnojská

Poskytovatelé vzdělávacích aktivit a xAPI

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o vývoji systémů využívajících rozhraní pro zaznamenávání a analýzu výukových výsledků xAPI, které je současným pokračovatelem rozšiřujícím možnosti eLearningového standardu SCORM.
Autor Bořivoj Brdička

Současný stav vývoje systémů adaptivního řízení výuky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Druhý díl seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především existujícími aplikacemi a problémy s jejich nasazením spojenými.
Autor Bořivoj Brdička

Jsou velká data velkým potenciálem nebo velkou chybou?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
První díl dvoudílného seriálu popisujícího současný stav využití aplikací založených na velkých datech ve školství v USA a nejen tam. Zabývá se především obecnými možnostmi a riziky, která jejich aplikace přináší.
Autor Bořivoj Brdička

Nový pohled na schopnost technologií ověřovat výukové výsledky

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá aktuálními výstupy bádání evropských vědců na poli vzdělávacích technologií zvláště v oblasti počítačového hodnocení výukových výsledků. Popisuje paradigmatickou změnu směrem k analýze velkých dat a aplikaci umělé inteligence.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 11