Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "analýza výukových výsledků"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Převrácené učení 3.0

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o aktuálním vývoji metodiky převrácené třídy, z níž se stává celosvětový fenomén šíření kombinovaných forem výuky.
Autor Bořivoj Brdička

Co to ta personalizace vlastně je?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Autor Bořivoj Brdička

Výhled 2020 podle Journalu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.
Autor Bořivoj Brdička

Classtime

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.
Autor Jakub Henzl

Sledovat či nesledovat žáky online?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Autor Bořivoj Brdička

Plickers

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Popis zajímavé, volně dostupné aplikace, která umožňuje jen s jedním přístrojem během pár vteřin realizovat zpětnou vazbu celé třídy na libovolnou otázku s výběrovou odpovědí (jedna správná z max. 4 variant).
Autor David Lukáš

Analýza dat v rukou koordinátora technologií

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Autor Bořivoj Brdička

K adaptivním výukovým aplikacím

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zamyšlení nad aktuálně značně populárními adaptivními výukovými aplikacemi pracujícími s daty generovanými uživateli se zvláštním zřetelem na testování a nový portál ČŠI InspIS SET.
Autor Milan Žemlička

Aféra se sledováním žáků během testů PARCC v New Jersey

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek popisuje problémy zavádění nového plošného hodnocení žáků v USA včetně související analýzy výukových výsledků a ochrany osobních údajů.
Autor Bořivoj Brdička

Herní výukový systém GlassLab

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o zajímavém americkém portálu, který nabízí volně dostupný systém umožňující učitelům aplikovat výukové hry a analyzovat výsledky jednotlivých žáků.
Autor Bc. Veronika Hnojská
Celkem: 20