Spomocník Články s klíčovým slovem „hluboké učení“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (17)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 17 položek
Základní vzdělávání Spomocník
28. 8. 2023 0x 3080x

Jak by mohla vypadat regulace AI

Přehled iniciativ na regulaci vývoje AI, o níž se hodně mluví, s odkazy.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 5. 2023 5x 3528x

Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona

Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Předškolní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2022 1x 5546x

Umělou inteligencí generované studentské práce

Zpráva o pokroku v oblasti podvádění při tvorbě na vlastním textu založených studentských prací s náznakem metodiky, jak se k tomu postavit z pohledu učitele.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 1. 2022 3x 4358x

Co dokážou současní AI tutoři?

Článek mapuje současný stav ve vývoji výukových aplikací využívajících umělou inteligenci.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2021 0x 2389x

Konstrukcionismus a umělá inteligence

Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2021 0x 12397x

Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana

Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 3. 2021 0x 3741x

Může mrtvý profesor učit?

Zpráva o mediálně známém případu, kdy si student stěžoval na to, že ho učí mrtvý profesor a neodpovídá na jeho otázky. Celá věc má ale mnoho zajímavých konsekvencí.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 8. 2020 0x 3910x

Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele

Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 11. 2018 0x 8586x

Sledovat, či nesledovat žáky online?

Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 9. 2018 0x 4266x

Jak může umělá inteligence učitelům pomoci

Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv.…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2018 4x 9768x

Když velký bratr dostane velká data

Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 6. 2018 6x 11462x

Boti v roli výukových asistentů

Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.
Zobrazeno 12 z 17 položek