Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nepříjemná pravda o personalizovaném vzdělávání |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
30. 05. 2016 |
4765 |
Anotace | Článek popisuje aktuální situaci ve výzkumu personalizovaných výukových metod využívajících technologie v USA na základě studie známého Clayton Christensen Institute. Problematika má souvislost s děním u nás a s realizací Strategie digitálního vzdělávání. | Poslední komentář | Reinventing Research - komentář M. Horna k témuž tématu. |
---|
|
Role technologií na cestě k inkluzi |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
07. 01. 2016 |
3992 |
|
e-Inkluze v praxi |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
07. 04. 2008 |
3505 |
Anotace | Strhující příběh o žačce 4. třídy Agnes Risley School z předměstí Rena v Nevadě Celest, jejíž vážná nemoc podnítila spolužáky a pana učitele Briana Crosbyho k zaznamenání. | Poslední komentář | |
---|
|
Digitální inkluze po americku |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
07. 12. 2015 |
3264 |
Anotace | Zpráva o opatřeních, která v souvislosti s umožněním vlastního personalizovaného učení všem realizují školské instituce v USA. | Poslední komentář | S hlavními protagonisty tohoto článku se můžete blíže seznámit prostřednictvím webináře Alliance for Excellent Education:
District Strategies for Achieving Digital Equity |
---|
|
5 největších výzev školství podle CoSN |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
08. 04. 2019 |
2911 |
Anotace | Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi. | Poslední komentář | Ukázalo se, že můj dojem byl správný. Výše popisovaná studie je první ze tří, které mají v tomto roce nahradit tradiční Horizon K12 Edition, jejíž přípravu mělo v minulých letech na starost CoSN - Driving K-12 Innovation. |
---|
|
Stop průměrnosti |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
15. 01. 2018 |
2480 |
Anotace | Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje. | Poslední komentář | |
---|
|
Horizonty podle CoSN |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
30. 09. 2019 |
1751 |
Anotace | Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků. | Poslední komentář | |
---|
|