Celkem: 4
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | |||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Digitální občanství podle Common Sense | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
2 komentáře | 15. 06. 2020 | 1657 | ||
Výuka digitálního občanství podle Googlu | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() | ![]() |
16. 03. 2020 | 1304 | |||
Finské školství a ICT: 3. ICT kurikulum na prvním stupni | ![]() | Marek Lisý | ![]() |
![]() | ![]() |
23. 01. 2019 | 2122 | |||
Neřízený proces zavádění ICT do výuky | ![]() | Martin Krotil | ![]() |
![]() | ![]() |
11 komentářů | 28. 02. 2013 | 5639 |