Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eTwinning jako nástroj změny |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
09. 02. 2010 |
3170 |
Anotace | Zpráva o výroční konferenci eTwinning, která se 5.-7.2.2010 uskutečnila ve španělské Seville. | Poslední komentář | |
---|
|
Eminent a eLearning Awards 2009 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
30. 11. 2009 |
1522 |
Anotace | Přehled výsledků soutěže eLearning Awards 2009, jež byly vyhlášeny na výroční konferenci Eminent dne 26.11. v litevském Vilniusu. | Poslední komentář | |
---|
|
eLearning Awards 2009 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
14. 09. 2009 |
1503 |
Anotace | Výzva k účasti v soutěži eLearning Awards 2009. | Poslední komentář | |
---|
|
Ceny eTwinning 08 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
17. 03. 2008 |
2339 |
Anotace | Vyhodnocení výsledků mezinárodní soutěže eTwinning za rok 2007. | Poslední komentář | |
---|
|
Byla účast ČR v projektu Calibrate úspěšná? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 02. 2008 |
2341 |
Anotace | Závěrečné zhodnocení naší účasti v evropském projektu Calibrate s přehledem výstupů. | Poslední komentář | |
---|
|
Pozvánka k účasti v mezinárodních soutěžích |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
24. 09. 2007 |
1366 |
Anotace | Pozvánka k účasti v mezinárodních soutěžích pro školy souvisejících s využitím technologií. | Poslední komentář | |
---|
|
Podpora výuky informačních technologií v Indii |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
22. 01. 2007 |
1402 |
Anotace | Zpráva o podpoře indické vlády pro výuku informatiky ve formě soutěže pro školy. | Poslední komentář | |
---|
|
Problémy standardizace podle Socola |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
3 komentáře |
02. 05. 2012 |
9007 |
Anotace | Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské politiky velmi důležité. | Poslední komentář | Pane Brdičko, DÍKY, DÍKY, DÍKY! Teď jen, kdo to půjde nastříkat sprejem na zdi v Karmelitské?
Přečtěte si taky komentáře k článku p. Hausenblase na České škole (smutné čtení).
K tomu sdílení - jen velmi otrlí učitelé dokáží neustále dokola přijímat invektivy po té, co uveřejní svá netradiční pozorování ;)
(Až sem pan Socol pojede, dejte, prosím, včas vědět.) |
---|
|
Je současná umělá inteligence schopna hodnotit tvořený text? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
7 komentářů |
21. 05. 2012 |
6954 |
Anotace | Informace o současném vývoji aplikací schopných automaticky hodnotit delší souvislý text vytvořený žáky. | Poslední komentář | LightSide - a máme tady první použitelný, navíc ještě volně dostupný, software na analýzu textu se zabudovanou umělou inteligencí (učí se vkládáním hodnocení školenými hodnotiteli) vyvinutý s podporou Carnegie Mellon University . Dává žákům tvořícím texty v angličtině průběžnou zpětnou vazbu o lingvistické (ne gramatické) kvalitě jejich tvorby. |
---|
|
Proč je otevřené vzdělávání důležité |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
23. 07. 2012 |
3689 |
Anotace | Výsledky americké soutěže videí, které vysvětlují význam otevřeného zdělávání a volně dostupných výukových zdrojů. | Poslední komentář | |
---|
|