Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThinkQuest – motivujte žiakov a zapojte sa do súťaže! |
 | Peter Weis |
|
|
|
| |
|
03. 06. 2010 |
2212 |
Anotace | Informace o zajímavé mezinárodní soutěži s výzvou k účasti. | Poslední komentář | |
---|
|
MS Kodu ve výuce |
 | Tereza Humpolcová |
|
|
|
| |
1 komentář |
16. 06. 2011 |
9662 |
Anotace | Popis dětského programovacího prostředí na tvorbu her od Microsoftu - Kodu. Jeho využití ve výuce, např. projekt Kodudes z Velké Británie. Soutěž o nejlepší naprogramovanou hru. | Poslední komentář | Vcra byl pridany clanek z JNP na stranky http://www.zive.cz/
Behem poslednich par dnu, zacalo byt kolem Kodu trochu zivo.
To je fain, snad Kodu dokaze vzbudit zajem. |
---|
|
Desatero pro organizaci soutěže o nejlepší DUM |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
1 komentář |
19. 04. 2012 |
3745 |
Anotace | Článek se snaží poutavou formou desatera doporučení shrnout hlavní pravidla pro pořádání úspěšných soutěží učitelů v tvorbě výukových materiálů. Zároveň předkládá desatero doporučení pro účastníky, kteří se takových soutěží účastní. | Poslední komentář | CELOSTÁTNÍ SOUTĚŽ DOMINO ČR LETOS JIŽ POTŘETÍ. Info na webu MŠMT. |
---|
|
Problémy standardizace podle Socola |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
3 komentáře |
02. 05. 2012 |
9007 |
Anotace | Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské politiky velmi důležité. | Poslední komentář | Pane Brdičko, DÍKY, DÍKY, DÍKY! Teď jen, kdo to půjde nastříkat sprejem na zdi v Karmelitské?
Přečtěte si taky komentáře k článku p. Hausenblase na České škole (smutné čtení).
K tomu sdílení - jen velmi otrlí učitelé dokáží neustále dokola přijímat invektivy po té, co uveřejní svá netradiční pozorování ;)
(Až sem pan Socol pojede, dejte, prosím, včas vědět.) |
---|
|
Je současná umělá inteligence schopna hodnotit tvořený text? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
7 komentářů |
21. 05. 2012 |
6954 |
Anotace | Informace o současném vývoji aplikací schopných automaticky hodnotit delší souvislý text vytvořený žáky. | Poslední komentář | LightSide - a máme tady první použitelný, navíc ještě volně dostupný, software na analýzu textu se zabudovanou umělou inteligencí (učí se vkládáním hodnocení školenými hodnotiteli) vyvinutý s podporou Carnegie Mellon University . Dává žákům tvořícím texty v angličtině průběžnou zpětnou vazbu o lingvistické (ne gramatické) kvalitě jejich tvorby. |
---|
|
Proč je otevřené vzdělávání důležité |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
23. 07. 2012 |
3689 |
Anotace | Výsledky americké soutěže videí, které vysvětlují význam otevřeného zdělávání a volně dostupných výukových zdrojů. | Poslední komentář | |
---|
|
Vyprávěj svůj příběh digitálně II. |
 | Dana Slánská |
|
|
|
| |
|
06. 03. 2014 |
6373 |
Anotace | 2. díl seriálu popisuje praktické příklady realizace projektů založených na vyprávění digitálních příběhů a zve k účasti v dalším ročníků soutěže Vyprávěj svůj příběh digitálně. | Poslední komentář | |
---|
|
Vyprávěj svůj příběh digitálně 2014 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
2 komentáře |
18. 06. 2014 |
3583 |
|
Kahoot! – multiplatformní online odpovídač |
 | Petr Zlatohlávek |
|
|
|
| |
|
23. 02. 2015 |
33881 |
Anotace | Informace o zajímavé cloudové aplikaci integrující využití všech dostupných technologií disponujících připojením do internetu. Princip kladení otázek a odpovídání na ně má značný didaktický potenciál a lze ho využít ve výuce libovolných předmětů. | Poslední komentář | |
---|
|
Iridescent aneb model vzdělávání podle Tary Chklovski |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
15. 03. 2016 |
2688 |
Anotace | Druhý díl seriálu o autorově poznávací návštěvě USA v rámci programu IVLP, tentokrát o zajímavém vzdělávacím projektu, v jehož rámci se žáci, především dívky, seznamují s přírodovědně a technicky zaměřenými tématy. | Poslední komentář | |
---|
|