Úvodní stránka
Přehled článků
Odkazník
Metodická pomoc
O Spomocníkovi
RSS RSS

  • Ikona informativni

    Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

    Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

    Paulína Pélyová, publikováno - 30. 07. 2018, zhlédnuto 586x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

    Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

    Ráchel Kopůncová, publikováno - 02. 07. 2018, zhlédnuto 726x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Když velký bratr dostane velká data

    Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 25. 06. 2018, zhlédnuto 995x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Vize budoucnosti z pohledu školské instituce

    Informace o zprávě, kterou pro nasměrování svého budoucího vývoje vypracoval Georgijský technický institut. Aplikuje současné vnímání komplexního vývoje světa, a tak může být inspirací jiným institucím i obecné školské politice.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 18. 06. 2018, zhlédnuto 669x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Škola jako místo pro práci

    Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného pracoviště EUN – Future Classroom Lab.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 11. 06. 2018, zhlédnuto 1811x, počet komentářů: 8, hodnocení: Hodnocení článku : 4.666666666666667
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
  • Bořivoj Brdička - Vzdělávání ve věku komplexity

    Úvod do studia vývoje světa v podobě komplexního systému a jeho vlivu na školství v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.

  • Bořivoj Brdička - Internet nás zavádí na scestí!

    Druhý článek věnovaný britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek se zabývá novým fenoménem YouTube, a sice masivním publikováním videí zdánlivě určených dětem, ale ve skutečnosti je zneužívajících.

  • Ondřej Neumajer - Jak vykouknout z informační bubliny

    Článek komplexně vysvětluje problematiku zkreslování, kterému je vystaveno naše vnímáni informací přicházejících k nám online. Toto zkreslení začíná mít významný dopad na stav a vývoj světa. A bohužel se zvětšuje. Proto je nezbytné, abychom všichni věděli, jak vzniká, a uměli mu čelit.

  • Bořivoj Brdička - Muskův Neuralink

    Druhý díl seriálu o současném stavu vývoje technologií stimulace lidského mozku, které mají souvislost s učením. Tento díl je založen na zprávě blogera Tima Urbana, která popisuje nejnovější projekt známého investora Elona Muska. Dozvíte se v něm, čeho budou tyto technologie ve spolupráci cloudovou umělou inteligencí v dohledné době schopny.

  • Bořivoj Brdička - Od kultury konektivity k platformním společnostem

    Představení vrcholné představitelky holandské vědy José van Dijck, která se zabývá sociálními médii a digitální kulturou. Seznámení s obsahem jejího vystoupení na konferenci internetových vědců v Berlíně s diskuzí závěrů snažících se zmapovat, které síly v současnosti řídí internet.

Twitter Spomocník

O technologiích jinde