Úvodní stránka
Přehled článků
Odkazník
Metodická pomoc
O Spomocníkovi
RSS RSS

  • Ikona prakticky

    Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu Ikona inspirace

    Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na definování profilu uchazečů o učitelské povolání.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 24. 09. 2018, zhlédnuto 20x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Jak může umělá inteligence učitelům pomoci

    Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv. „autentických“ otázek.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 17. 09. 2018, zhlédnuto 354x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Obličej jako veřejně rozpoznatelná informace

    Zpráva o nejnovějším fenoménu spojeném se všudypřítomnou existencí kamer snímajících prostor, v němž se pohybujeme.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 10. 09. 2018, zhlédnuto 438x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Největší poklady ISTE 2018

    Výběr novinek představených na největší světové konferenci vzdělávacích technologií ISTE 2018. Vychází ze zpráv účastníků.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 03. 09. 2018, zhlédnuto 496x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Grafické nástroje Lisy Rost Ikona inspirace

    Zpráva o činnosti německé expertky na vizualizaci dat spolu s testování některých nástrojů, které doporučuje.

    Radim Doležel, publikováno - 30. 08. 2018, zhlédnuto 644x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
  • Ondřej Neumajer - Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu

    Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na definování profilu uchazečů o učitelské povolání.

  • Bořivoj Brdička - Vzdělávání ve věku komplexity

    Úvod do studia vývoje světa v podobě komplexního systému a jeho vlivu na školství v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.

  • Bořivoj Brdička - Internet nás zavádí na scestí!

    Druhý článek věnovaný britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek se zabývá novým fenoménem YouTube, a sice masivním publikováním videí zdánlivě určených dětem, ale ve skutečnosti je zneužívajících.

  • Ondřej Neumajer - Jak vykouknout z informační bubliny

    Článek komplexně vysvětluje problematiku zkreslování, kterému je vystaveno naše vnímání informací přicházejících k nám online. Toto zkreslení začíná mít významný dopad na stav a vývoj světa. A bohužel se zvětšuje. Proto je nezbytné, abychom všichni věděli, jak vzniká, a uměli mu čelit.

  • Bořivoj Brdička - Muskův Neuralink

    Druhý díl seriálu o současném stavu vývoje technologií stimulace lidského mozku, které mají souvislost s učením. Tento díl je založen na zprávě blogera Tima Urbana, která popisuje nejnovější projekt známého investora Elona Muska. Dozvíte se v něm, čeho budou tyto technologie ve spolupráci cloudovou umělou inteligencí v dohledné době schopny.

Twitter Spomocník

O technologiích jinde