Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „ChatGPT“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(11)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 5. 2023
0x
166x
Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona
Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 5. 2023
0x
368x
Regulovat, či neregulovat rozvoj AI?
Zamyšlení nad současným vývojem generativní umělé inteligence, který je spojen s polemikou, v níž značné množství odborníků navrhuje vývoj pozastavit a zabývat se riziky, která může přinést.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2023
0x
1339x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 4. 2023
1x
620x
Khanmigo – AI vzdělávací asistent od Khan Academy
Co vznikne, když Open AI a Khan Academy spojí síly? Přece vzdělávací asistent GPT-4 s názvem Khanmigo.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 3. 2023
5x
1618x
AI posouvá pedagogiku od epistemologie k ontologii
Informace o tom, jak současný posun schopností umělé inteligence vnímá duchovní otec konektivismu George Siemens.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 2. 2023
2x
1299x
Když selže umělá inteligence
Zdá se, že umělou inteligenci chtějí v současnosti používat všichni. Má to ale háček, občas dělá chyby.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 2. 2023
1x
1639x
AI revoluce ve vzdělávání
Zamyšlení s návodem, jak použít nové schopnosti umělé inteligence (ChatGPT) pro učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 2. 2023
0x
1463x
Student, který vytvořil detektor AI plagiátorství
Příběh o studentovi, který chtěl, aby lidé znali pravdu o původu textů, o tom, zda je napsal člověk, nebo umělá inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 1. 2023
0x
1071x
Deep fake ve výuce
Informace o aktuálním vývoji funkce umělé inteligence, která umožňuje generovat vzhled, hlas a dnes již i obsah sdělení virtuálních osobností včetně tipů na výukové využití.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 12. 2022
0x
1151x
Nekončete u umělé inteligence, začínejte u ní
Konec roku 2022 se nese ve znamení umělé inteligence, jejíž dokonalost dokáže děsit. Co to pro nás znamená? A co si z toho odnést do budoucna?
Předškolní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2022
1x
1368x
Umělou inteligencí generované studentské práce
Zpráva o pokroku v oblasti podvádění při tvorbě na vlastním textu založených studentských prací s náznakem metodiky, jak se k tomu postavit z pohledu učitele.
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky