Spomocník Články s klíčovým slovem „Stanford“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (10)
Zobrazení:
Zobrazeno 10 z 10 položek
Základní vzdělávání Spomocník
29. 10. 2024 0x 648x

Tvořivé myšlení podle IDF

Metodika tvořivého myšlení je nosné téma při využívání vzdělávacích technologií. Podívejme se, jak s ní pracuje americká škola Interaction Design Foundation.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 12. 2023 0x 1967x

AI chatboti nezvyšují podvádění studentů, zjistil výzkum

Ohlédnutí za výzkumem vědců ze Stanfordu, odhalující, že na vině ani tentokrát nejsou technologie.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 2. 2023 2x 3115x

Vědecký přístup k dezinformacím ve výuce

Zajímavý podnět podporující nové pojetí výuky zaměřené na digitální kompetence od mezinárodního týmu vedeného vědci ze Stanfordu.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 6. 2022 0x 1793x

Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení

Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 6. 2022 0x 1781x

Kritika metodiky tvořivého myšlení

První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 11. 2018 0x 9576x

Foggův model ovládání lidí technologiemi

Článek vysvětluje vývoj a podstatu postupů, které jsou používány v rámci současných, na sociální sítě orientovaných aplikací, snažících se s pomocí strojového učení ovlivňovat uživatele.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 2. 2018 2x 6733x

Výuka informační výchovy podle vědců ze Stanfordu

Zpráva o studii založené na průzkumu, která přináší doporučení, jak učit informační gramotnost, s krátkým srovnáním s podobnou aktivitou u nás.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 10. 2017 12x 7942x

Gary Stager – největší konstrukcionista dneška

Zpráva o činnosti jednoho z největších současných odborníků na výuku směřující k digitální gramotnosti, následovníka světoznámého autora Loga Seymoura Paperta.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 9. 2014 0x 5359x

etcML analyzátor textu na webu

Článek informuje o nástroji na automatickou analýzu textů pracujícím jak s volně dostupnými příspěvky online (tvíty), tak s vloženými dokumenty (např. pracemi žáků), který vyvinuli vědci ze Stanfordu.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 2. 2012 1x 9430x

Jak jeden kurz změnil život profesora Thruna

Zpráva o vývoji, který následoval po úspěšném prosincovém ukončení masivního otevřeného online kurzu umělé inteligence na Stanford University s pozvánkou k dalším možnostem prestižního studia zdrama.
Zobrazeno 10 z 10 položek