Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „Stephen Downes“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (15)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 15 položek
Základní vzdělávání Spomocník
31. 10. 2022 0x 2531x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle Contact North
Zpráva o studii kanadské vzdělávací a výzkumné společnosti Contact North, která se zabývá budoucím vývojem vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 10. 2020 2x 5661x
Kolaborace podle Galinda
Zpráva o vědeckém experimentu ozřejmujícím rozdíl mezi spoluprací kolaborativní a kooperativní. Má významný dopad na nastavení výukových postupů. Realizace proběhla v rámci Erasmus projektu Novigado.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 10. 2017 1x 6057x
Personalizované či personální vzdělávání
Článek vysvětluje, jak chápe rozdíl mezi personalizovaným a personálním vzděláváním duchovní otec konektivismu Stephen Downes.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 3. 2017 0x 5997x
Různost je obtížná
Zpráva o závěrech anglické výzkumnice Jenny Mackness, která analyzovala důvody, proč stále více zjišťujeme, že snadné spojení lidí k zjednodušení vzájemného pochopení nevede.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 10. 2015 0x 7957x
Největší konektivista dneška David Cormier
Informace o aktuálních cMOOC kurzech a dalších aktivitách v duchu komunitního a oddenkového vzděláváni učitele kanadské University of Prince Edward Island Davida Cormirera.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 10. 2014 1x 12962x
Je konektivismus didaktickou teorií?
Bližší popis podstaty konektivismu jako didaktické teorie založený na reakci Stephena Downese na dotaz studentů amerického kurzu DVPP shrnující též aktuální polemiky vztahující se k tomuto tématu.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 10. 2012 2x 20330x
Velký MOOC boom pokračuje
Situační zpráva o stavu vývoje v oblasti realizace kurzů MOOC, jež jsou založeny na aplikaci konektivismu a dávají zdarma možnost komukoli na světě se prostřednictvím internetu vzdělávat.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 6. 2012 0x 9552x
Nebezpečí vynucování otevřenosti podle Veletsianose
Článek na základě reakcí na přednášku profesora vzdělávacích technologií z University of Texas George Veletsianose o využívání online prostředí sociálních sítí učiteli vyvrací tvrzení o nátlaku…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 5. 2012 12x 9040x
Kdy bude učení s mobilem běžné?
Článek shrnuje aktuální informace a výsledky výzkumů z oblasti výukového využití mobilních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2011 2x 7599x
Kam až dosáhne kooperace?
2. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 11. 2011 12x 11059x
Kooperující žák jako člen informační společnosti
1. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 10. 2011 4x 25902x
Kolaborace, nebo kooperace?
Článek popisuje, jak odlišné významy těchto dvou pojmů souvisejí se vzděláváním, svobodou, vývojem společnosti, konektivismem a masivními otevřenými online kurzy – to vše v souvislosti s profesním…
Zobrazeno 12 z 15 položek