Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „daty řízené školství“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(16)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 4. 2023
0x
1407x
Julianiho přehled nových výzkumů
Přehled osmi zajímavých výsledků výzkumů, které inspirovaly amerického odborníka na vzdělávací technologie A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 4. 2022
0x
1515x
Jak využívat žákovská data pro zdokonalení výuky?
Přehled možností, které přináší využití dat získaných výukovou činností realizovanou prostřednictvím digitálních technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 2. 2020
0x
8692x
Výhled 2020 podle Journalu
Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2012
3x
6217x
Spolupráce MIT a Khan Academy v duchu převrácené třídy
Informace o nové iniciativě MIT, v jejímž rámci budou studenti tvořit výuková videa aplikovaná prostřednictvím Khan Academy do výuky žáků ZŠ a SŠ.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2012
3x
14034x
Problémy standardizace podle Socola
Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské…
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 12. 2011
0x
3958x
Superpočítače, singularita a učitelé 21. století
Článek popisuje aktuální vývoj v oblasti superpočítačů a umělé inteligence, a dává ho do souvislosti s budoucím využitím těchto technologií ve vzdělávání.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 11. 2011
0x
6648x
Daty řízené školství v roce 2020
Další z řady reflexí účastníků kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století". Vznikla po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků. Má…
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 11. 2011
2x
9768x
Data mining – „těžba dat“ ve školství
Reflexe účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 10. 2011
21x
15715x
Bude se jednou vzdělávání odehrávat na Facebooku?
Informace o nejnovějším vývoji Facebooku v souvislosti se vzděláváním.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 9. 2011
3x
12163x
Skutečné možnosti využití daty řízeného školství
3. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků, jež je věnován tomu, co si můžeme od počítačových systémů automatického hodnocení žáků slibovat a za jakých podmínek má smysl je zavádět.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 9. 2011
13x
14780x
Daty řízené školství v praxi
2. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků předkládající současný stav implementace této technologie na praktických příkladech ze Spojených států, kde se její nasazení již začíná…
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 9. 2011
0x
13311x
Vize daty řízeného školství
1. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků shrnující důvody, proč se systémy automatického hodnocení žáků vyvíjejí a na jakých principech jsou založeny.
Zobrazeno
12
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky