Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „dezinformace“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(21)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 9. 2024
0x
388x
Digitální domorodci na jedné lodi s digitálními imigranty
Se Samem Wineburgem o problematice dezinformací, digitální gramotnosti a jeho nové knize, která nabízí řešení.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 2. 2023
2x
2884x
Vědecký přístup k dezinformacím ve výuce
Zajímavý podnět podporující nové pojetí výuky zaměřené na digitální kompetence od mezinárodního týmu vedeného vědci ze Stanfordu.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 10. 2022
0x
1740x
Očkování proti lžím na internetu
Zpráva o zajímavé metodě boje proti dezinformacím na internetu, založené na vědecky podloženém postupu s odkazy na počítačové hry, které jsou použitelným nástrojem v tomto boji.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 5. 2022
1x
3258x
DigComp 2.2
Zpráva o nové verzi standardu digitálních kompetencí občanů EU – DigComp 2.2.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 10. 2021
2x
1783x
Ovlivňování voleb prostřednictvím trollů
Aktuální zamyšlení nad problémem rostoucí snahy o online ovlivňování veřejného mínění ve prospěch někoho, kdo si objedná službu, kterou nabízí některé specializované agentury.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 4. 2021
2x
5969x
Dezinformace na Facebooku se nedají zastavit
Zpráva o aktuálním vývoji situace ve věci blokování nevhodného obsahu na Facebooku na základě zjištění vyplývajících z rozhovorů redaktorky MIT Technology Review Karen Hao s šéfem skupiny strojového…
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 12. 2020
0x
7028x
Jak učit obtížná témata v turbulentní době
Zpráva o kurzu MIT Teaching Systems Lab, který pomáhá učitelům zařadit do online a hybridní výuky kontroverzní témata, s nimiž žáci přicházejí mimo školu běžně do styku.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 9. 2020
0x
3730x
Za pravdu se platí, ale lži jsou zadarmo
Upoutávka na myšlenky amerického levicově orientovaného žurnalisty a spisovatele Nathana Robinsona, který se zamýšlí nad tím, co by se stalo, kdyby se podařilo zajistit zcela otevřené sdílení…
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 3. 2019
0x
4611x
Digitální dissensus
Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 10. 2018
0x
6867x
Stává se svobodná vůle pouhou iluzí?
Zpráva o díle významného myslitele, profesora historie Hebrew University of Jerusalem Juvala Harariho, které má zásadní význam pro pochopení vlivu technologického pokroku na vývoj společnosti, pro…
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 5. 2018
0x
6287x
Paradox mediální výchovy podle Danah Boyd
Článek shrnuje obsah přednášky šéfky výzkumu Microsoftu Danah Boyd, která se zabývá současným posunem v chápání cílů mediální výchovy, který je vyvolán vlivem online prostředí a sociálních sítí.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 4. 2018
5x
7532x
Lži se po internetu šíří snadněji než pravda
Zpráva o výsledcích seriózního výzkumu MIT realizovaného na skutečných velkých datech Twitteru.
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky