Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „převrácená třída“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(18)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
18
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 9. 2024
0x
925x
Je vývoj světa hra s konstantním součtem?
Informace o návrhu oxfordského vědce Davida Whita, který mění pohled na Bloomovu taxonomii vzdělávacích cílů v souvislosti s vývojem umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 12. 2021
1x
2127x
Velký přínos tvůrčího nezdaru
Zpráva o výsledcích výzkumu profesora švýcarské Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Manu Kapura, který v rámci zavádění tvořivého myšlení do výuky propaguje metodiku tvůrčího nezdaru a…
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 1. 2021
0x
3191x
Nová analýza úspěšnosti metodiky převrácené třídy
Zpráva o výzkumu holandských vědců z Utrecht University, který analyzoval zprávy o nasazení metodiky převrácené třídy ve 114 případech ve školách na celém světě.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 5. 2020
0x
4285x
Produktivní prostředí podle H. Marshall
Příspěvek poodhaluje, jak metodiku převráceného učení aplikuje ve svých kurzech profesorka H. Marshall z Long Island University ve státě New York.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 5. 2020
0x
3708x
Převrácené učení 3.0
Zpráva o aktuálním vývoji metodiky převrácené třídy, z níž se stává celosvětový fenomén šíření kombinovaných forem výuky.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 4. 2020
0x
5797x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 12. 2018
0x
5727x
Navigátorka Beth Holland
Zpráva o velmi zajímavé osobnosti, která má skvělý přehled o tom, jak vzdělávací technologie ovlivňují výukové postupy. Její sledování pro nás může být značně přínosné.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 1. 2018
8x
9982x
10 let převrácené třídy ve světě a u nás
Zpráva o kulatém výročí zavedení moderní metody implementace vzdělávacích technologií, rozšířená o malý průzkum toho, jak si stojí u nás doma.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2017
0x
4123x
SHOWME – univerzální nástroj pro tvorbu výukového obsahu
Informace o zajímavém novém nástroji, který umožňuje tvorbu a sdílení ozvučených lekcí vhodných pro realizaci převrácené třídy. Je vhodný pro učitele i pro samostatnou tvorbu žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 9. 2015
0x
4628x
Verso - aktivní přístup k učení?
Informace o zajímavém nástroji integrujícím mobilní technologie (BYOD, 1:1) do výuky ve formě převráceného učení s praktickým ověřením v praxi.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 2. 2015
0x
13087x
Jak na metodu převrácené třídy
Přehled doporučení, které předkládají ve svých blogových příspěvcích odborníci na převrácenou třídu.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 12. 2013
1x
17401x
Teoretické možnosti kombinovaných forem vzdělávání
Třetí díl seriálu o kombinovaných metodách výuky zabývající se teoretickými aspekty této problematiky, jež je nezbytné pochopit dříve, než je možné se pokoušet tyto postupy zavádět v praxi.
Zobrazeno
12
z
18
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky