NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Spomocník
Články s klíčovým slovem „technologie“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(121)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
121
položek
Zpět
1
...
2
3
4
5
6
7
...
11
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 12. 2019
3x
9698x
Vánoce s učiteli (5. akce Virtuálního Digicentra)
Představení 5. akce Virtuálního Digicentra.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 12. 2019
0x
9126x
Jak (ne)používat technologie – díl 7.: digitální minimalismus
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm představuje různé přístupy, které nám a našim žákům…
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 12. 2019
1x
6828x
Editaton VDC (4. akce Virtuálního Digicentra)
Představení 4. akce Virtuálního Digicentra.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 11. 2019
0x
6810x
Na Spomocníkovi – díl 6.: Lucie Rohlíková
S Lucií Rohlíkovou jsem si povídal o konferenci Učitel IN, projektech na ZČU v Plzni, o zvládání technologií, digitálních stopách, emocích spojených s technologiemi i o tom, jak to dělá, že toho ve…
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 11. 2019
0x
7744x
Jak (ne)používat technologie – díl 6.: čas u obrazovky
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne…
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 11. 2019
0x
5999x
Dozvuky iPrázdnin s učiteli (3. akce Virtuálního Digicentra)
Představení 3. akce Virtuálního Digicentra.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 10. 2019
1x
5615x
20 základních vlastností digitální stopy učitele
Na digitální stopy lze nahlížet z různých pohledů. Následující článek ukazuje jeden z nich. Představuje digitální stopu učitele pomocí 20 nezbytných vlastností, které ji charakterizují.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 10. 2019
0x
10500x
Jak (ne)používat technologie – díl 5.: Pomodoro
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne…
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 10. 2019
0x
5661x
Digitální stopa učitele – díl 3.: Wikipedie
Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Třetí díl se věnuje Wikipedii.
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 9. 2019
0x
10486x
Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn
Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 9. 2019
0x
6732x
Digitální stopa učitele – díl 1.: osobní web
Seriál se zaměřuje na různé oblasti online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré (nejen) pro učitele vytvářet digitální stopy. První díl se věnuje osobní stránce.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 9. 2019
1x
5570x
iPrázdniny s učiteli – zakončení aneb kdo nakonec získá iPad
iPrázdniny s učiteli jsou za námi. Pojďme si je krátce připomenout a podívat se na to, co dál.
Zobrazeno
12
z
121
položek
Zpět
1
...
2
3
4
5
6
7
...
11
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025