Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "škola"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

10 aspektů hybridního vzdělávání nejen pro Pokusné ověřování

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Hybridní výuka se v novém školním roce nebude týkat jen škol zapojených do projektu Pokusné ověřování kombinovaného vzdělávání MŠMT. Učit hybridně budeme na všech školách. Jaký model přitom zvolíme, bude záležet na mnoha různých aspektech.
Autor Jaroslav Mašek

10 platforem pro prezentaci školy v režii žáků

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Prezentace školy na sociálních sítích není jen o Facebooku a Instagramu. V následujícím textu se podíváme, proč má smysl zapojit i další platformy, jaký obsah v nich publikovat, na koho jimi cílit i jak je nastavit, aby mohly být ve škole provozovány částečně či plně v režii žáků.
Autor Jaroslav Mašek

Co znamená hybridní škola

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Termín hybridní výuka je v posledních měsících skloňován čím dál častěji. Výukou to ale zdaleka nekončí. Hybridní model sahá mnohem dál, takřka do každé činnosti, kterou na naší škole provádíme.
Autor Jaroslav Mašek

Jak na škole začít s esportem

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Esportovním klubem vytvoříte u žáků smysl pro komunitu a podpoříte jejich digitální občanství. Další důvody, proč jej založit a především jak, se dozvíte v následujícím textu.
Autor Jaroslav Mašek

Tři varianty hybridní školy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Nejlepší vzdělávání je to, které je personalizované. A to platí i v případě vzdělávání hybridního. Následující text nabízí konkrétní řešení, jak vytvořit hybridní školu s využitím modulového systému.
Autor Jaroslav Mašek

Žákovské Dny otevřených dveří jako obraz moderní školy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
„S žáky se musí pořádně secvičit, co mají říkat, a také musí být v dané videokonferenční místnosti pod dohledem učitele, aby náhodou neřekli něco nevhodného. A musíme hlavně vybrat naše nejlepší žáky, co umí vystupovat, aby nás dobře reprezentovali,“ zaznělo od učitelů, organizujících Dny otevřených dveří online. Co by se pak stalo, kdyby tuto akci organizovali sami žáci?
Autor Jaroslav Mašek

Dny otevřených dveří online

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zavření škol se může jevit jako překážka v uspořádání Dnů otevřených dveří. Ovšem jen do okamžiku, než si uvědomíte, že je můžete uskutečnit online.
Autor Jaroslav Mašek

Fotíme Česko se žáky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Představení projektu Fotíme Česko a jeho možnosti realizace se žáky, ať ve škole, nebo mimo ni.
Autor Jaroslav Mašek

Tvoříme Wikipedii – díl 7.: 5 kroků, než začnete s Wikipedií ve škole

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Předtím, než se rozhodnete začlenit Wikipedii do své výuky, ať už pasivně (needitačně), či aktivně (editačně), je vhodné absolvovat několik nezbytných kroků. V následujícím textu se podíváme na 5 základních, které nám pomohou nejen s uvedenou integrací Wikipedie, ale umožní nám úspěšně realizovat kurz Wikipedie na naší škole.
Autor Jaroslav Mašek

Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. Druhý díl je věnován pracovnímu workflow.
Autor Jaroslav Mašek
Celkem: 15