Zatím poslední díl seriálu na téma konektivismu, jež se formou popisu nového typu volně dostupných kurzů pokouší vyvolat zájem o šíření poznání problematiky vzdělávacích technologií a zve čtenáře k účasti na jedné takové akci.
Stručný výtah z článku D. Cormiera Rhizomatic Education: Community as Curriculum, v němž autor buduje koncept tzv. „oddenkového“ učení – jako protikladu hierarchizovaného „stromového“ učení.
Článek popisuje, jak odlišné významy těchto dvou pojmů souvisejí se vzděláváním, svobodou, vývojem společnosti, konektivismem a masivními otevřenými online kurzy - to vše v souvislosti s profesním rozvojem učitelů.
Situační zpráva o stavu vývoje v oblasti realizace kurzů MOOC, jež jsou založeny na aplikaci konektivismu a dávají zdarma možnost komukoli na světě se prostřednictvím internetu vzdělávat.
Informace o aktuálních cMOOC kurzech a dalších aktivitách v duchu komunitního a oddenkového vzděláváni učitele kanadské University of Prince Edward Island Davida Cormirera.
Zpráva o závěrech anglické výzkumnice Jenny Mackness, která analyzovala důvody, proč stále více zjišťujeme, že snadné spojení lidí k zjednodušení vzájemného pochopení nevede.